• Anonym (??)

Hur gör er kille när han vill ha sex?

Om jag vill ha sex så brukar det vara då jag är vaken och frågar då min kille om han har lust. Skulle han sova så går jag ut ur rummet och onanerar. Men min kille liksom börjar jucka på mig om jag sover. Om jag inte gör nåt efter en stund så slutar han och ligger i sängen och runkar. Men några gånger har jag vaknat och bara gått med på det för att han känns påstridig. Hur gör era killar? 

• Svar på tråden Hur gör er kille när han vill ha sex?
  • Anonym (- (: -)

Nu kramas och kysser vi varann i och för sig alltid mycket. Men när min sambo gör en invit till sex blir kramarna lite hårdare, kyssarna lite intensivare osv ..

Det är inga stora "tecken" men vi har varit tillsammans så länge att jag nästan vet vad han tänker <3

• Lånehajen

Nu är jag kille själv men har nog aldrig frågat rakt ut. Tycker det är väldigt trist och osexigt. Är vi vakna så blir det mer kyssar och smek för att visa vad jag vill eller kanske viska i hennes öra exakt vad jag tänker göra med henne. Skulle det vara på natten börjar jag smeka och ta på henne, hon sover väldigt ytligt så vaknar oftast relativt snabbt.

• Anonym (Anonym)

Fråga rakt ut har jag aldrig gjort eller varit med om. Det skulle nog kännas väldigt konstigt. Likaså skulle jag tycka det vore konstigt om jag vaknade av att han juckade mot mig... Knappast rätt sätt för att väcka lusten till liv.

Sex brukar bara komma naturligt genom kyssar, smekningar, menande blickar. Om man går och lägger sig, hånglar i soffan, får eller gör sällskap i duschen, utomhus när någon av oss får något busigt i blicken...

• Anonym (Stina)

Det du beskriver låter faktiskt obehagligt. Jag skulle aldrig gå igång på att någon juckar på mig. Lite mer än så får man allt anstränga sig för att väcka den andres lust. Tar han aldrig initiativ när ni är vakna?

Och du ska såklart inte ?gå med på det?. Man ska ha sex för att man vill. Jag tycker du ska säga att han får sluta med de där nattliga försöken och istället göra på ett annat sätt.

• Anonym (Josefin)

Han säger bara: sug mig!

Inte så konstigt att jag sällan får lust med sex numera.

• Anonym (man)

"Han juckar mot mig"

Som en hund alltså. Romantisk kille det där! Finess och stil som en gråsten.

• Anonym (L)
    Anonym (Josefin) skrev 2018-12-05 00:17:32 följande:

Han säger bara: sug mig!

Inte så konstigt att jag sällan får lust med sex numera.

I feel you sister! Min frågar om vi ska ligga, sexigt så de förslår.
  • baralillatant

Bästa sexet jag haft var med en kille som frågade om jag ville, helt sjukt att det bara har hänt en gång i mitt liv. Vi pussades och kramades och han stannade upp ett par gånger och frågade om jag ville fortsätta. Otroligt fin känsla av respekt!

• Sharper

Sover jag så kan han helt enkelt börja dra lite i mig (så jag hamnar "rätt") och sen stoppa in den. Det är något vi pratat om och godkänt åt båda hållen. Oftast är det jag som väcker honom med en avsugning eller att jag rider honom, ön att han väcker mig. Men det är väldigt mysigt att vakna av att kuken är inne. Är vi båda vakna så blir det mer "kom hit" eller att man tar av eventuella kläder och sen är det igång. Aldrig frågat rakt ut, däremot har min man ibland bett mig följa med ut i ladugården eller så när barnen varit hemma för att få till en snabbis.

• Anonym (eee)
    Anonym (??) skrev 2018-12-04 21:40:05 följande:

Om jag vill ha sex så brukar det vara då jag är vaken och frågar då min kille om han har lust. Skulle han sova så går jag ut ur rummet och onanerar. Men min kille liksom börjar jucka på mig om jag sover. Om jag inte gör nåt efter en stund så slutar han och ligger i sängen och runkar. Men några gånger har jag vaknat och bara gått med på det för att han känns påstridig. Hur gör era killar? 

Ni låter unga? 
    Hur är ert kommunikationsmönster i andra frågor, kan ni prata med varann? 

Om den ena redan hunnit somna så nej, då gör den andra inga närmanden. Min man skulle heller aldrig plötsligt börja jucka på mig. Han skulle börja med att prövande lägga en hand på mig, börja smeka min arm eller rygg tex. Märker han då att jag verkar positivt inställd börjar vi kyssas och sen är det bara att köra på. 
  • Anonym (eee)
    Sharper skrev 2018-12-05 06:08:22 följande:

Sover jag så kan han helt enkelt börja dra lite i mig (så jag hamnar "rätt") och sen stoppa in den. Det är något vi pratat om och godkänt åt båda hållen. Oftast är det jag som väcker honom med en avsugning eller att jag rider honom, ön att han väcker mig. Men det är väldigt mysigt att vakna av att kuken är inne. Är vi båda vakna så blir det mer "kom hit" eller att man tar av eventuella kläder och sen är det igång. Aldrig frågat rakt ut, däremot har min man ibland bett mig följa med ut i ladugården eller så när barnen varit hemma för att få till en snabbis.

men är du inte torr då? 
  • Sharper
    Anonym (eee) skrev 2018-12-05 06:54:54 följande:

men är du inte torr då? 

Nej tydligen inte eftersom han stoppar in den...
  • Anonym (Samma)

Samma, tyvärr. Väcks av en pinne mot runpan. Försökt prata om det i 10 år och trott att det var jag som varit otydlig. Nu inser jag att han hör mig men skiter i hur jag vill ha det

• Anonym (S)

Jag för min del blir ju lite irriterad av att bli väckt mitt i natten för att min man är kåt.

• Anonym (H)
    Anonym (S) skrev 2018-12-05 10:13:28 följande:
    Jag för min del blir ju lite irriterad av att bli väckt mitt i natten för att min man är kåt.
    Samma här, irriterande.
  • Ukklavek

Jag var väldigt kåt för ett par dagar sedan, mannen sov och jag hade precis vaknat. Jag bokstavligen anföll honom! Annars brukar jag vända rumpan och gnugga mot honom, då brukar det ganska omgående bli smek, puss, kyss och sex.

Jag får alltid sex när jag vill, mannen 8/10 ca då han är mkt piggare på kvällen och jag på morgonen.

• Anonym (fy)
    Anonym (Samma) skrev 2018-12-05 09:10:08 följande:

Samma, tyvärr. Väcks av en pinne mot runpan. Försökt prata om det i 10 år och trott att det var jag som varit otydlig. Nu inser jag att han hör mig men skiter i hur jag vill ha det

fy vad respektlöst
Svar på tråden Hur gör er kille när han vill ha sex?