• Anonym (Lova)

Jag vill ha honom, får jag?

Okej så detta är från min sida och det var väl jag som körde igång hela denna "resa".

Träffade en kille ute, inom resturangbranchen, raggade upp honom och det slutade med att vi hamnade hemma hos honom och gjorde väldigt mycket sexuellt, och det var sjukt bra, han kysste mig innan jag gick och sen dess har vi väl haft kontakt till och från.

Dock ställer han inte jätte djupa frågor och har inte heller nämnt något om våran kväll, ändå vill han hålla kontakten?

Kan inte riktigt beskriva men vi klickade direkt och jag vill så gärna träffa honom igen, men tror ni inte det är kört när han ser snygga tjejer varje helg under jobbet? Och hur visar jag extra intresse utan att gå för långt

• Svar på tråden Jag vill ha honom, får jag?
  • Anonym (Jill)

Enbart baserat på det du skriver så tror jag att han vill behålla dig som ett nummer i sin telefonbok så att han kan kontakta dig för ett ligg när han inte fått med sig någon annan brud hem.

Vad jag förstår så har han inte försökt lura dig eller låtsats att ni är något mer, så om det är okej med dig så ser jag inget fel.

• Anonym (A)
    Anonym (Jill) skrev 2018-12-05 11:20:34 följande:
    Enbart baserat på det du skriver så tror jag att han vill behålla dig som ett nummer i sin telefonbok så att han kan kontakta dig för ett ligg när han inte fått med sig någon annan brud hem.

Vad jag förstår så har han inte försökt lura dig eller låtsats att ni är något mer, så om det är okej med dig så ser jag inget fel.
    Det tror jag med.
  • Anonym (Lova)
    Anonym (Jill) skrev 2018-12-05 11:20:34 följande:

Snällt! :(
  • Anonym (Freddiemannen)

Eftersom du hoppade i säng med honom direkt så ser han dig säkerligen som en sån där tjej som det är lätt att få i säng, och en sån tjej vill de flesta killar inte ha som flickvän. Om du hade knipit ihop benen de första veckorna så kanske han hade blivit intresserad av dig på riktigt! 

• Anonym (Lova)
    Anonym (Freddiemannen) skrev 2018-12-06 19:35:47 följande:

Eftersom du hoppade i säng med honom direkt så ser han dig säkerligen som en sån där tjej som det är lätt att få i säng, och en sån tjej vill de flesta killar inte ha som flickvän. Om du hade knipit ihop benen de första veckorna så kanske han hade blivit intresserad av dig på riktigt! 

Aha
  • Anonym (Lova)
    Anonym (Freddiemannen) skrev 2018-12-06 19:35:47 följande:

Aha
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Lova) skrev 2018-12-06 19:44:55 följande:
    Aha
    Nej så behöver det verkligen inte vara men är han ung och snygg så får han säkert mycket uppmärksamhet från andra tjejer.   
Svar på tråden Jag vill ha honom, får jag?