• Anonym (Tjej30)

Hur får man finaste killen att bli intresserad via sms?!?!?!

Hej!

Töntigt men sant, haha!

För ett tag sedan fick jag hjälp av en person. Han var i sin yrkesroll och han messade mig därefter bara för att kolla hur det gått.

Sen dröjde det ett tag och jag skrev till honom igen. Efter några sms hit å dit så fick jag hans privata. Jag tycker också att han var lite flörtig i sina sms.

Nu, efter några dagar har helt plötsligt slutat svara eller typ dröjer flera flera timmar.... WHY?!?!

Och den stora frågan: hur kan jag få honom intresserad enbart via sms?!?!?

(Tills vi har kommit en bit och jag kan typ fråga om han vill träffas).

Alltså detta låter kanske hur töntigt som helst, men han hjälpte mig så himla bra så jag vet vilken fantastisk människa han kan vara OOOOOOCH så råkar han också vara världens snyggaste haha!!!!!!!!

Snälla, har inte ni några idéer, tips o tankar på hur jag kan få detta gå lite bättre än nu haha?!

• Svar på tråden Hur får man finaste killen att bli intresserad via sms?!?!?!
  • Anonym (Mms)
    Anonym (Tjej30) skrev 2018-12-08 12:26:10 följande:

Hej!

Töntigt men sant, haha!

För ett tag sedan fick jag hjälp av en person. Han var i sin yrkesroll och han messade mig därefter bara för att kolla hur det gått.

Sen dröjde det ett tag och jag skrev till honom igen. Efter några sms hit å dit så fick jag hans privata. Jag tycker också att han var lite flörtig i sina sms.

Nu, efter några dagar har helt plötsligt slutat svara eller typ dröjer flera flera timmar.... WHY?!?!

Och den stora frågan: hur kan jag få honom intresserad enbart via sms?!?!?

(Tills vi har kommit en bit och jag kan typ fråga om han vill träffas).

Alltså detta låter kanske hur töntigt som helst, men han hjälpte mig så himla bra så jag vet vilken fantastisk människa han kan vara OOOOOOCH så råkar han också vara världens snyggaste haha!!!!!!!!

Snälla, har inte ni några idéer, tips o tankar på hur jag kan få detta gå lite bättre än nu haha?!

Prova skicka ett sexigt mms så får garanterat hu
  • Anonym (Mms)

OJ, de blev fel.Då får du honom garanterat

• Anonym (Tjej30)
    Anonym (Mms) skrev 2018-12-08 12:31:58 följande:

Hahaha njaaaa känner att jag går lite väl långt fram då. Skulle aldrig våga det! Har typ aldrig skickat sexigt mms????????
  • Anonym (Tjej30)
    Pierott skrev 2018-12-08 12:35:12 följande:

Ptja, först borde du kanske utesluta att han har partner?

Jag har inte frågat honom. Och det känns lite ?framfusigt?, ?lite på? och desperat och skriva och fråga det bara sådär..attpropå ingenting liksom.

Har försökt hitta info annanstans men inte funnit något.
  • Pierott
    Anonym (Tjej30) skrev 2018-12-08 13:09:20 följande:

Jag har inte frågat honom. Och det känns lite ?framfusigt?, ?lite på? och desperat och skriva och fråga det bara sådär..attpropå ingenting liksom.

Har försökt hitta info annanstans men inte funnit något.

Fast de är ju ännu mer framfusigt o förutsätta att han inte har partner o börja skicka inbjudande sms. Och varför ens sms, ring honom?
  • Anonym (Tjej30)
    Pierott skrev 2018-12-08 13:14:27 följande:

Fast de är ju ännu mer framfusigt o förutsätta att han inte har partner o börja skicka inbjudande sms. Och varför ens sms, ring honom?

Jag tycker egentligen att det är hans ansvar först och främst. Han hade inte behövt ge mig sitt privata nr.

Och ringa..nej vi är inte där än.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Mms) skrev 2018-12-08 12:31:58 följande:

Vad smsar ni om? Är det sms relaterat till det han hjälpte dig med?
  • Anonym (mmm)

Om ni bara har den korta och ytliga bekantskapen så tycker jag inte du ska göra så mycket alls. Om han inte svarar så mycket är det en tydlig signal att han inte vill bli alltför insyltad (än i alla fall). Kan ju bero på olika saker. Du kanske ska försöka ta reda på mer? Har du googlat honom, titta om han verkar ha partner osv. 

• Anonym (Tjej30)
    Anonym (mmm) skrev 2018-12-08 13:46:30 följande:

Om ni bara har den korta och ytliga bekantskapen så tycker jag inte du ska göra så mycket alls. Om han inte svarar så mycket är det en tydlig signal att han inte vill bli alltför insyltad (än i alla fall). Kan ju bero på olika saker. Du kanske ska försöka ta reda på mer? Har du googlat honom, titta om han verkar ha partner osv. 

Jaaa...men han hade ju verkligen inte behövt ge mig sitt privata nr...?! Alltså, om han inte velat mer borde han typ ha avslutat vår konversion med sin tjänstetel...tycker jag. Hehe. Men du har kanske rätt...

OM jag har googlat honom haha! Förta jag gjorde när jag fick hans privata. Har dock inte fått fram så mycket. Mer än att han iaf inte bor ihop med någon/gift. De få bilderna jag kunnat se på Facebook så har ingen flickvän kommenterat, men hans profil är välsigt låst så ser inte mycket.
Svar på tråden Hur får man finaste killen att bli intresserad via sms?!?!?!