000104
Vad skönt med det stödet! Min man kommer vara hemam de två veckorna som han har rätt till, sen får vi se hur jag ska klara mig själv :) Hehe. Men det är nog som du säger att det flyter på, på ett eller annat sätt. Och som sagt nyfödda sover ju en hel del, så jag ska nog ha tid för Embla oxå. Men man oroar sig lite för man vill verkligen inte försumma dem!
Vad häftigt att få två samma år! Men vist blir det väl lite konstigt med skolan då? Går de i samma klass? Eller hur har de gjort?
Jo det blir ca 12 månader mellan. Embla är född 6/9-03 och bebisen i magen är beräknad 18/8-04. Så vi får se om jag går över tillräckligt blir hon kanske ett år :)
Jossan:
Vad fräckt! Vilken beundransvärd mamma som orkade med tre st så tätt!!
Peppci:
Har jag fattat det hela rätt nu? Du har två barn som är 8 och 9 år. Och så har du en som är lite över året, plus att du nu är gravid och snart ska ha igen? Alltså du fick först två barn tätt, väntade ganska många år och får nu två tätt igen?
Vi kommer få dessa barn tätt, sedan har vi tänkt vänta 5-6 år och sedan ta två eller tre tätt igen (om det fortfarande är vad vi vill då). Det är så vi planerar framtiden nu iaf :) Så jag måste fråga hur du trivs med att vänta och sedan "börja om igen". Många påstår ju att när barnen väl växt upp så orkar man inte köra igång igen, något jag delvis kan tänka mig. Men jag tror jag skulle kunna vara bebbesugen igen då. Plusa att vi vill ha mer än två barn, men känner att det inte passar att få fler just nu.