• Mongoliet

    Finns här någon som använder Mazily?

    Egentligen så passar Mazily mig bäst om jag trodde på förhållande. Tjejerna där är ju kulturella, lite smartare & många har lite udda & intressanta utseende. Tyvärr är det rätt få medlemmar verkar det som & undrar om folk verkligen datear där.

    Tror inte att Familjelivs kvinnor hänger där. Känns inte som att det kulturella kapitalet här är särskilt starkt.

    Är det mot förmodan någon som använder den datingappen här & har ni någonsin gått på date med någon därifrån?

  • Svar på tråden Finns här någon som använder Mazily?
  • Vejden

    Det är väl bara vänsterfanatiker med alternativa stilar, livsåskådningar, intressen och syner på förhållanden som hänger där vad jag vet, så nej. Är inte intresserad av såna män. Men du passar säkert in bra där.

  • BaeBinkie

    Jodå, träffade min sambo där 2013. Nu har vi en ettåring :) Vi är nog rätt stabil kulturell medelklass båda två och han tittar alltid konstigt på mig om han ser att jag sitter på familjeliv. Känner mig som en rätt udda fågel här så han har väl rätt...

  • Mongoliet
    Vejden skrev 2018-12-09 23:45:01 följande:

    Det är väl bara vänsterfanatiker med alternativa stilar, livsåskådningar, intressen och syner på förhållanden som hänger där vad jag vet, så nej. Är inte intresserad av såna män. Men du passar säkert in bra där.


    Lite så jag tänkte. Familjelivs kvinnor är ju lite mer robusta med hund & höger så tror att väldigt få är på Mazily här.
  • Mongoliet
    BaeBinkie skrev 2018-12-09 23:47:30 följande:

    Jodå, träffade min sambo där 2013. Nu har vi en ettåring :) Vi är nog rätt stabil kulturell medelklass båda två och han tittar alltid konstigt på mig om han ser att jag sitter på familjeliv. Känner mig som en rätt udda fågel här så han har väl rätt...


    Ah kul. Så folk träffas där trots allt. Hade kanske passat mig ännu bättre för ca 10 års sedan då kulturen präglade mitt liv mer än nu. Ja Familjeliv är ju inget man skyltar med. Det är ju som en riktig usel dokusåpa detta.
  • Aniiee
    Mongoliet skrev 2018-12-09 23:54:13 följande:
    Lite så jag tänkte. Familjelivs kvinnor är ju lite mer robusta med hund & höger så tror att väldigt få är på Mazily här.
    Gillar din syn på hundägare. Det är så verklighetsförankrad..... Den samlade bilden jag har i alla fall...
    I have a growing lack of disgust for you
  • Mongoliet
    Aniiee skrev 2018-12-10 01:13:22 följande:

    Gillar din syn på hundägare. Det är så verklighetsförankrad..... Den samlade bilden jag har i alla fall...


    Skönt att få det bekräftat av agilitysveriges ordförande. Så då var den saken utredd. Om nu Mazily anses som en vänsterapp så var det kanske också väntat att väldigt få om ens någon här är där.
  • BaeBinkie
    Mongoliet skrev 2018-12-09 23:56:50 följande:

    Ah kul. Så folk träffas där trots allt. Hade kanske passat mig ännu bättre för ca 10 års sedan då kulturen präglade mitt liv mer än nu. Ja Familjeliv är ju inget man skyltar med. Det är ju som en riktig usel dokusåpa detta.


    Japp, det har rätt högt underhållningsvärde, därför roar jag mig med att läsa trådar här då och då.
  • Aniiee
    Mongoliet skrev 2018-12-10 01:53:26 följande:
    Skönt att få det bekräftat av agilitysveriges ordförande. Så då var den saken utredd. Om nu Mazily anses som en vänsterapp så var det kanske också väntat att väldigt få om ens någon här är där.
    Tränar överhuvud taget inte agility med mina hundar.
    I have a growing lack of disgust for you
Svar på tråden Finns här någon som använder Mazily?