• Anonym (loche)

att jämföra små bröst med liten penis! Är det samma sak?

Går det verkligen att jämföra det?
    Det finns killar som funderar på att ta livet av sig och som vägrar att duscha offentligt för att deras kön är mindre än genomsnittet. Inte sällan blir dessa de som alltid är utan tjejer, som blir chaufförer på festerna och de killar som tjejerna bara vill vara kompisar med. Dessa killar förblir oskulder väldigt länge eller så blir dom hånade av nån tjej som skrattar åt dom så att dom aldrig vågar ha sex igen.
    Dessa killar är dömda till ett ensamt liv med dåligt självförtroende som får se sina vänner skaffa familjer och får se sig först bli det tredje hjulet på middagar för att sedan bli bortglömda! Ett fruktansvärt liv som ingen kvinna kan förstå.

Dom vill nog bara ta livet av sig när en kvinna som legat runt och tagit för sig kommer och säger att "tjejer mår faktisk skit också! Mina bröst är så små"

Ni tjejer vet inte hur bra ni har det!

• Svar på tråden att jämföra små bröst med liten penis! Är det samma sak?
  • Anonym (Tina)

Tycker inte att det går riktigt att jämföra, dock kan väl båda ge komplex!
    Men vet att det finns gott om killar som faktiskt gillar små bröst och föredrar modell mindre än ett par rejäla juver. Sällan man hör en tjej säga att de föredrar en liten penis framför en större.

• tankfull
    Anonym (loche) skrev 2018-12-10 09:56:45 följande:

Går det verkligen att jämföra det?
    Det finns killar som funderar på att ta livet av sig och som vägrar att duscha offentligt för att deras kön är mindre än genomsnittet. Inte sällan blir dessa de som alltid är utan tjejer, som blir chaufförer på festerna och de killar som tjejerna bara vill vara kompisar med. Dessa killar förblir oskulder väldigt länge eller så blir dom hånade av nån tjej som skrattar åt dom så att dom aldrig vågar ha sex igen.
    Dessa killar är dömda till ett ensamt liv med dåligt självförtroende som får se sina vänner skaffa familjer och får se sig först bli det tredje hjulet på middagar för att sedan bli bortglömda! Ett fruktansvärt liv som ingen kvinna kan förstå.

Dom vill nog bara ta livet av sig när en kvinna som legat runt och tagit för sig kommer och säger att "tjejer mår faktisk skit också! Mina bröst är så små"

Ni tjejer vet inte hur bra ni har det!

Nej, det är inte jämförbart! Tjejer kan skaffa silikonbröst, inlägg i BH:n med mera medan det är svårare för en kille att ändra sin penis. Men jag förstår att det är tråkigt för tjejer som är helt platta förstås. Själv hade jag hellre haft små bröst än stora dock, för det är bara opraktiskt om man vill sporta.
  • Anonym (loche)
    Anonym (Tina) skrev 2018-12-10 10:06:14 följande:

Tycker inte att det går riktigt att jämföra, dock kan väl båda ge komplex!
    Men vet att det finns gott om killar som faktiskt gillar små bröst och föredrar modell mindre än ett par rejäla juver. Sällan man hör en tjej säga att de föredrar en liten penis framför en större.

Nä det är ju det jag menar! Det finns inte!

Storleken kanske har mindre betydelse än vad killar anar och det är ju främst självförtroende som tjejer attraheras av.
    Men hur lätt är det för en kille att få ett bra självförtroende när han har fått smeknamn som "lillkuken" och "lillprinsen" och liknande?
  • Anonym (loche)
    tankfull skrev 2018-12-10 10:10:04 följande:
     Själv hade jag hellre haft små bröst än stora dock, för det är bara opraktiskt om man vill sporta.
    Det är exakt sådana kommentarer som får en del att stoppa huvudet i snaran!
    Det går inte att jämföra!
  • tankfull
    Anonym (loche) skrev 2018-12-10 10:14:05 följande:
    Det är exakt sådana kommentarer som får en del att stoppa huvudet i snaran!
    Det går inte att jämföra!
    Nu förstår jag inte alls?
  • Mongoliet

Liten kuk är som slapp fitta. Små bröst är som smala ben hos en kille.

• Anonym (loche)
    tankfull skrev 2018-12-10 10:19:46 följande:
    Nu förstår jag inte alls?
    Typ, det är vinter och svinkallt! Dina grannar bor i områdets skamfläck. Taket behöver lagas. På deras gård ligger gammalt bråte och fasaden på huset håller på att ruttna bort. Alla skulle helst vilja att någon kom med några traktorer och jämnade huset med marken för att slippa dom.

Varje morgon sliter dom med att starta sin gamla rostiga toyota starlet som dom packar in sina barn som packade sillar! Dom skriker och är arga för att den inte vill starta! Deras barn fryser!

Då glider du förbi i din nya stora blänkande SUV med varma uppvärmda skinnstolar och ratt och det är varmt och skönt och känner lite empati för barnen!  Du vill hjälpa dom med startkablar.

Skulle dom då uppskatta om du sa nåt i stil med att! Den här bilen är egentligen alldeles för stor för mig! Jag ska nog skaffa mig en liten mindre bil som det är lättare att parkera med!

• tankfull
    Anonym (loche) skrev 2018-12-10 10:36:14 följande:
    Typ, det är vinter och svinkallt! Dina grannar bor i områdets skamfläck. Taket behöver lagas. På deras gård ligger gammalt bråte och fasaden på huset håller på att ruttna bort. Alla skulle helst vilja att någon kom med några traktorer och jämnade huset med marken för att slippa dom.

Varje morgon sliter dom med att starta sin gamla rostiga toyota starlet som dom packar in sina barn som packade sillar! Dom skriker och är arga för att den inte vill starta! Deras barn fryser!

Då glider du förbi i din nya stora blänkande SUV med varma uppvärmda skinnstolar och ratt och det är varmt och skönt och känner lite empati för barnen!  Du vill hjälpa dom med startkablar.

Skulle dom då uppskatta om du sa nåt i stil med att! Den här bilen är egentligen alldeles för stor för mig! Jag ska nog skaffa mig en liten mindre bil som det är lättare att parkera med!
    Eh, va? Om jag förstått det hela rätt så pratar du om att din penis är så liten att du vill ta livet av dig och att tjejer med små bröst är fåniga som tror att det är lika jobbigt med små bröst som en liten penis? Hur kan du då reagera jättestarkt på att jag lyfter fram fördelarna med att ha små bröst? Det finns folk som gör bröstförminskningar på grund av problem med ryggen och annat, så stora bröst är inte alltid drömmen. Du känns inte helt stabil om du ursäktar.
  • Lånehajen
    Anonym (loche) skrev 2018-12-10 10:36:14 följande:

Men du får ju ha förståelse att det kan bli för mycket av det goda också både för män och kvinnor. Stora tunga bröst kan slita ordentligt på ryggen t ex och bara senaste veckorna har vi haft ett antal trådar där män med alltför stora penisar har problem att ens genomföra ett samlag. Underlig analogi för övrigt.
  • Robert 832

Det innebär att personens utbud är sämre men knappast obefintligt. Denne kan lära sig använda tunga och mun, skaffa en tjej som inte tänder på penetrationssex, överväga att ha sex med män och då som mottagare, skaffa och lära sig använda en sleeve eller bli just en tjänare åt kvinnor och lära sig uppskatta den rollen.

Svar på tråden att jämföra små bröst med liten penis! Är det samma sak?