• Äldre 12 Dec 16:40
    166 visningar
    0 svar
    0
    166

    Jullovsruvare 2018...????

    Sådär ja, nu är även jag ruvare ! 2 embryon tillbaka enligt önskan, fast doktorn frågade lite hur jag tänkte. I vanliga fall sätts bara ett tillbaka men med tanke på att jag inte har så mycket tid kvar med behandlingar...

    Trodde inte ens det skulle bli en liten diskussion kring hur vi tänker. Av de 4 embryon som fanns var en i tid och "pulserande, pumpande" som doktorn beskrev det (vad betyder det egentligen??) och de andra tre var lite "efter" och skulle odlas vidare till imorgon för evtl. nedfrysning. Efter lite check i datorn och siffrorna sa doktorn ok. Jag är ändå 40 år nu och oddsen för en tvillinggraviditet beräknas som liten enligt deras "system". Men hur bra embryona verkligen var ...själv kunde jag inte se ngn skillnad, de höll på " jobba" enligt doktorn iaf.

    Hur bra det där bättre embryot var undrar jag dock, har ni också fått definitionen "pulserande" typ? Antar att det är ett fint resultat men man blir ju så osäker och nojjig när man satsar på dessa behandlingar...

    Fler som ruvar kring juldagarna här? Testdatum officiellt är 25.12. men det lär nog bli tidigare än så.

Svar på tråden Jullovsruvare 2018...????