• Stronger_

Varför är det så lätt för svarta att få ligga!?

Vad är det som gör att svarta har så lätt för att få ligga. Både singel kvinnor och inga singlar dras till oss och får välja mellena flera stycken varje gång man är på krogen..

• Svar på tråden Varför är det så lätt för svarta att få ligga!?
  • Mongoliet

För att ni är annorlunda. Samma för mig när jag är i Afrika.

• Anonym (BBC)
    Stronger_ skrev 2018-12-14 19:36:58 följande:

Vad är det som gör att svarta har så lätt för att få ligga. Både singel kvinnor och inga singlar dras till oss och får välja mellena flera stycken varje gång man är på krogen..

BBC = Big Black Penis. Vill alla svenska tjejer ha.
  • Stronger_
    Mongoliet skrev 2018-12-14 20:05:05 följande:

För att ni är annorlunda. Samma för mig när jag är i Afrika.

Hur menar du!?
  • Anonym (därför)

Svarta kvinnor ser oerhört bra ut. De är ofta betydligt kurvigare och fylligare i kroppen än någon annan etnicitet, dessutom har de oerhört vackra och feminina ansikten. Stora rumpor, tjocka lår, fylliga läppar osv. Den mest ideala kroppsbyggnaden någon kvinna kan ha. Många vita killar tänder också på själva kontrasten - killens vita tunna hud mot kvinnans svarta svettglansiga hud i total förening när man omfamnar varandra. Man dras till det exotiska och tycker det är sexigt att förenas med sin egen motsats. Har även hört ryktas att afrikanskor ska ha en starkare och mer spännande kroppsdoft. Afrikanska kvinnor är ofta snälla, trevliga och lättsamma att prata och umgås med om de kan språket och är de uppväxta utomlands så har de inte hunnit bli feminister. Har själv aldrig fått privilegiet att älska med någon svart kvinna, att kyssa dem måste vara en riktig höjdare. Längtar varje dag.

• Anonym (därför)

Varför svarta män har lätt att få ligga svarar väl kvinnorna själva bäst på, men de sägs ju vara mest välutrustade, dessutom ofta atletiska och muskulösa till kroppsbyggnaden. Sedan kan nog även det exotiska och främmande locka, samt att svarta män inte har hunsats av feminismen under sin uppväxt utan fortfarande tror på sig själva.

• Anonym (BBC)

Svennetjejer vill inte ha blek svennekuk utan stor svart mamba.

• Anonym (Elvira)

Nej du, det ser ut som en bajskorv åker in och ut.

• Anonym (A)
    Anonym (därför) skrev 2018-12-14 20:35:45 följande:
    Varför svarta män har lätt att få ligga svarar väl kvinnorna själva bäst på, men de sägs ju vara mest välutrustade, dessutom ofta atletiska och muskulösa till kroppsbyggnaden. Sedan kan nog även det exotiska och främmande locka, samt att svarta män inte har hunsats av feminismen under sin uppväxt utan fortfarande tror på sig själva.
    Håller med
  • Anonym (Svensk)

Är det. Jag skulle aldrig ligga med en svart man. Tänder inte alls på dem.

• Anonym (Svensk)

Är det. Jag skulle aldrig ligga med en svart man. Tänder inte alls på dem.

Svar på tråden Varför är det så lätt för svarta att få ligga!?