• 53020831

    Sårad

    Hej! för ett år sedan stötte jag på en kille som jag blev intresserad av. Vi var på samma fest när detta då hände och han bad en tjej gå fram till mig för att ta mitt nummer, eftersom att han inte vågade å fram. Efter den dagen började vi att skriva. 
    Vi skrev i en väldigt lång period i princip varje dag och jag märke att han aldrig frågade ut mig. Jag tyckte att det var ganska jobbigt eftersom att jag tröttnade på att skriva men aldrig ses. Jag bestämde mig därefter för att ta initiativet och fråga ut. Han svara ja och vi hade bestämt in en dag. En dag innan dejten börjar han bli konstig på sms och sluta svara lika utförligt och snabbt. Jag tänkte då att det inte behöver vara något speciellt alls. När dagen vi skulle dejta är kommen ser jag ett sms 5 timmar innan dejten där det står att han behöver ta hand om sina bröder och att han inte kan träffas. jag blir såklart besviken eftersom att jag hade förhoppningar för en dejt  som han hade förklarat kommer bli underbar. Jag respekterade det såklart och tänkte att undantag kan ske.
    Vi fortsatte att prata som vanligt på sms. Denna gång diskuterade vi hur våra framtidsplaner ska se ut, vart vi ska resa m.m. Han gav mig mycket komplimanger som att jag skulle vara den bästa flickvännen för honom både utsida och insida. Han nämnde även hur lyckligt lottad han är att han har hittat mig och att jag borde vara säker  att han alltid kommer finnas där. Allt han skrev och allt vi diskuterade gav mig otroligt mycket förväntningar och glädje. Jag längtade otroligt mycket till den dagen att jag hela tiden enbart tänkte på honom. Jag bestämde mig därefter att fråga om han snart vill ses. Han skrev att han kunde och därefter planerade vi en dag. Jag såg otroligt mycket fram emot träffen tills dagen är kommen då han börjar bli lika konstig som gången innan vi skulle på dejt. Jag märker att jag har fått ett sms där det stod att han ber otroligt mycket om ursäkt men att han behöver ta hand om sina hundar eftersom att föräldrarna måste åka bort. Jag blir såklart otroligt besviken eftersom att detta var andra gången gillt han ställer in en träff. 
    Efter den andra inställda dejten märker jag att ingen skrivs rika mycket till varandra och att han speciellt börjar sluta skriva . Efter en period där han inte har skrivit något alls skrivs jag till han och frågar varför han inte hör av sig.  Han skriver då att han har haft mycket att göra. jag valde då att sluta skriva till honom och ta bort honom från sociala medier. Jag kunde dock aldrig sluta tänka på honom även om han inte brydde sig om mig.
    Efter 8 månader ser jag att han börjar kontakta mig igen. Jag blir såklart väldigt glad eftersom att jag alltid har velat träffa han. Vi skriver mycket men inte lika aktivt som innan. Jag hörde inte av mig till honom lika mycket som innan eftersom att jag inte ville skapa nya förväntningar som skulle leda till att jag blir ledsen igen. En dag så frågar han ut mig och undrar om vi kan ses en kväll efter hans jobb. Jag sa att jag kunde och när dagen var inkommen så skriver han 5 timmar innan träffen att hans nära släkting inte mår så bra och att han inte kan träffas eftersom att han behöver besöka sjukhuset. Jag svara lite drygt och skrev att jag hoppas allt går bra. Jag kände mig ganska tom efter den dagen eftersom att det kändes som att han enbart leker med mig. Jag valde att ta bort han igen.
    Förlåt för att min svenska inte är på topp och att detta blev för långt men jag undrar verkligen varför killen ställer in tredje gången i rad fastän det är han som hela tiden har kontaktat mig? Jag känner mig otroligt sårad eftersom att jag hade höga förväntningar över att få träffa han och skapa en relation. Jag har verkligen lärt mig att inte tro på vad någon säger oavsett hur äkta det låter.
Svar på tråden Sårad