• Tom Sawyer

    Vill inte bli medlem. Jag har ju redan en...

    Man får ju frågan överallt hela tiden: Vill du bli medlem? Du får medlemsrabatt.
    Jag säger oftast nej tack. Det jag skulle vilja svara är, nej tack jag är redan med lem. *skratt* Sen skulle man kunna skoja vidare med att påstå att de med lem borde få rabatt. Men det vore ju diskriminerande antar jag
    Kvinnor som är i ett förhållande med en man skulle ju iof kunna svara på samma sätt. Så i princip de enda som kommer att dissa inlägget rent logiskt bör ju vara humorlösa singelkvinnor eller lesbiska par. Men de kan ju bli medlemmar ändå


    Lemlästad
  • Svar på tråden Vill inte bli medlem. Jag har ju redan en...
  • Anonym (Kassan)

    Tror du inte att vi hört den tidigare? Många gånger. Första gången ler man ansträngt men efter 101 gånger är det inte lika roligt. Nästan alltid är det en sexinvit.

  • flygrl
    Tom Sawyer skrev 2018-12-15 00:10:05 följande:

    Man får ju frågan överallt hela tiden: Vill du bli medlem? Du får medlemsrabatt.

    Jag säger oftast nej tack. Det jag skulle vilja svara är, nej tack jag är redan med lem. *skratt* Sen skulle man kunna skoja vidare med att påstå att de med lem borde få rabatt. Men det vore ju diskriminerande antar jag

    Kvinnor som är i ett förhållande med en man skulle ju iof kunna svara på samma sätt. Så i princip de enda som kommer att dissa inlägget rent logiskt bör ju vara humorlösa singelkvinnor eller lesbiska par. Men de kan ju bli medlemmar ändå


    Ha ha din knäppis
  • Anonym (Hehe)

    Haha, alla som jobbar i kassan tycker det är såå tröttsamt med alla små skämt som kunderna tror att de är ensamma om.

    Men det visar vi förstås inte utåt, utan det är bara att le och försöka se glad ut när samma gamla gubbskämt levereras av en förnöjd och stolt kund som tror att han är ensam om skämtet...

  • Tom Sawyer

    Sorry, borde fattat att det skämtet var gammalt :P

    Ok, för att vända på steken så lånar jag ett roligt citat från en kvinnlig vän som troligen inte sagts av gubbar i en snabbsköpskö

    Väninnan och en kvinnlig vän hade som nyårslöfte att de skulle börja träna efter nyår. Väninnan sa då "Fan, vi kommer att vara superfitta till sommaren!"


    nyårslöfte
  • flygrl
    Tom Sawyer skrev 2018-12-16 01:52:00 följande:

    Sorry, borde fattat att det skämtet var gammalt :P

    Ok, för att vända på steken så lånar jag ett roligt citat från en kvinnlig vän som troligen inte sagts av gubbar i en snabbsköpskö

    Väninnan och en kvinnlig vän hade som nyårslöfte att de skulle börja träna efter nyår. Väninnan sa då "Fan, vi kommer att vara superfitta till sommaren!"


    He he så det kan bli.

    (Jag tränar också och e fit som fan ;)
  • Tom Sawyer
    flygrl skrev 2018-12-16 19:58:04 följande:
    He he så det kan bli.

    (Jag tränar också och e fit som fan ;)
    Ha, ha. Jag kan mycket väl tänka mig att du är superfit
  • flygrl
    Tom Sawyer skrev 2018-12-22 00:31:38 följande:

    Ha, ha. Jag kan mycket väl tänka mig att du är superfit


    Du vet att jag har lika ?dålig? humor som dig.
  • Tom Sawyer
    flygrl skrev 2018-12-22 16:28:34 följande:
    Du vet att jag har lika ?dålig? humor som dig.
    I know
    Att du har en så pass dålig humor är en av dina bästa egenskaper
  • flygrl
    Tom Sawyer skrev 2018-12-24 00:29:31 följande:

    I know

    Att du har en så pass dålig humor är en av dina bästa egenskaper


    Tack och detsamma!
Svar på tråden Vill inte bli medlem. Jag har ju redan en...