• Anonym (Elvis)

tillåtet att kolla på tjej som kissar ute?

får man göra det? gå lite nära och kolla?
    el är det olagligt?

• Svar på tråden tillåtet att kolla på tjej som kissar ute?
  • Anonym (Kolla på)

Det är bara att kolla på! Du kanske inte har sett kvinnosköten förut?

• Anonym (Elvis)
    Anonym (Kolla på) skrev 2018-12-15 20:24:25 följande:

Det är bara att kolla på! Du kanske inte har sett kvinnosköten förut?

tänker på det juridiska, otillåtet el. inte?
  • Anonym (Kolla på)
    Anonym (Elvis) skrev 2018-12-15 20:27:01 följande:

tänker på det juridiska, otillåtet el. inte?

Helt okej. Men blir hon sur så kanske du ska gå undan.
  • Anonym (C)

Om det sker rätt öppet är det förmodligen inte olagligt men däremot respektlöst att stirra. En del kvinnor kan bli paniknödiga rätt snabbt och i värsta fall är enda chansen att inte kissa ner sig att sätta sig på första bästa ställe som är något så när dolt. Man vill inte gärna bli uttittad då även om det kanske inte är olagligt.

• Anonym (Elvis)
    Anonym (C) skrev 2018-12-15 20:35:19 följande:

Om det sker rätt öppet är det förmodligen inte olagligt men däremot respektlöst att stirra. En del kvinnor kan bli paniknödiga rätt snabbt och i värsta fall är enda chansen att inte kissa ner sig att sätta sig på första bästa ställe som är något så när dolt. Man vill inte gärna bli uttittad då även om det kanske inte är olagligt.

jo, men låt oss säga att ngn går fram till den som sitter och kissar avskilt.
  • Anonym (C)
    Anonym (Elvis) skrev 2018-12-15 20:36:13 följande:

jo, men låt oss säga att ngn går fram till den som sitter och kissar avskilt.

Skulle någon göra så mot mig skulle jag ta fram mobilen och filma aset och sedan hänga ut honom i sociala medier. Det skulle visserligen vara olagligt men det skulle jag strunta i.
  • Anonym (Elvis)
    Anonym (C) skrev 2018-12-15 20:41:16 följande:
    Skulle någon göra så mot mig skulle jag ta fram mobilen och filma aset och sedan hänga ut honom i sociala medier. Det skulle visserligen vara olagligt men det skulle jag strunta i.
    men är det inte ofredande att gå fram till en tjeje som kissar?
  • Anonym (C)
    Anonym (Elvis) skrev 2018-12-15 20:42:59 följande:

men är det inte ofredande att gå fram till en tjeje som kissar?

Kan inte lagen tillräckligt bra för att svara men du vet vad kag skulle göra. Kontakta en jurist om du vågar.
  • Anonym (Elvis)
    Anonym (C) skrev 2018-12-15 20:46:43 följande:
    Kan inte lagen tillräckligt bra för att svara men du vet vad kag skulle göra. Kontakta en jurist om du vågar.
    varför då, ska inte titta på ngn som kissAR?
    BARA UNDRAR.
  • Anonym (creepy)

Får man göra ett envarsgripande i en sådan situation? Måste man låta personen kissa färdigt?

Svar på tråden tillåtet att kolla på tjej som kissar ute?