• Anonym (orolig)

    Liten sexlust men vill få ökad.

    Jag och min sambo har varit ett par i ca 11 år. Sexet har varit varierat och jag är inte någon speciellt sexuell människa av mig.

    Just nu är det jobbigt då sambon vill så mycket mer än mig. Har sex ca 3-4ggr i månaden och då oftast på hans initiativ.

    Till saken hör även att jag är väldigt trött och energilös för tillfället.

    Jag vill så otroligt mycket få ökad lust, men vet inte riktigt hur då jag aldrig varit speciellt sexuellt driven som person.

    Jag vill vara kåt. Jag vill verkligen . Både för min men även för hans skull.

    Jag har kollat på Lust&energi från RFSU. Någon med erfarenhet. Bra, eller bara "hokus pokus?"

    Tack för svar.

  • Svar på tråden Liten sexlust men vill få ökad.
  • Anonym (B)

    Tycker du att han är läcker så att du har lust att ligga oftare med honom då? Och är sexet bra så att du blir sugen på att ha det när du tänker på tidigare gånger?

    Tror att man väl behöver hänga upp lusten på något, eller att man själv känner sig mer sexuell överlag och därför vill ligga mer. Jag t ex blir mer sexsugen när jag lyckas med något svårt på jobbet, när självförtroendet är högt.

  • Anonym (orolig)
    Anonym (B) skrev 2018-12-15 23:10:10 följande:

    Tycker du att han är läcker så att du har lust att ligga oftare med honom då? Och är sexet bra så att du blir sugen på att ha det när du tänker på tidigare gånger?

    Tror att man väl behöver hänga upp lusten på något, eller att man själv känner sig mer sexuell överlag och därför vill ligga mer. Jag t ex blir mer sexsugen när jag lyckas med något svårt på jobbet, när självförtroendet är högt.


    jag tycker att han är väldigt sexig och vårt sex är bra när vi har det. Jag har dock väldigt svårt att få orgasm vid ett samlag och får det enbart vid klitorisberöring. det tycker jag är jobbigt då det alltid känns lite bökigt, Jag kan inte heller komma med hjälp av fingrar utan jag behöver vibrator. det går åt så mycket energi när vi använder vibratorn under tiden. Jag måste koncentrera mig till max för att det ska f7ngera och jag tycker att drt dödar stämningen vi har mellan oss. jag älskar honom och tycker han är jävligt sexig. Så honom är det inget ?fel? på.

    Jag önskarbara att min energi och lust blir skarpare.
  • Smiskmaskinen
    Anonym (orolig) skrev 2018-12-16 07:40:17 följande:
    jag tycker att han är väldigt sexig och vårt sex är bra när vi har det. Jag har dock väldigt svårt att få orgasm vid ett samlag och får det enbart vid klitorisberöring. det tycker jag är jobbigt då det alltid känns lite bökigt, Jag kan inte heller komma med hjälp av fingrar utan jag behöver vibrator. det går åt så mycket energi när vi använder vibratorn under tiden. Jag måste koncentrera mig till max för att det ska f7ngera och jag tycker att drt dödar stämningen vi har mellan oss. jag älskar honom och tycker han är jävligt sexig. Så honom är det inget ?fel? på.

    Jag önskarbara att min energi och lust blir skarpare.
    Då tycker jag ni endast ska syssla med smeksex i några månader. Ni kan smeka varandra samtidigt eller turas om. Ingen penetration tillåts.

    Testa!

    Går han inte med på detta är han en idiot.
  • Anonym (Sthlmskille)

    Känns nästan som att du behöver nya utmaningar... testa träffa någon ny diskret för att få ökad sexlust.

  • Cspot

    Hoppa över penetrations och orgasmkravet. Och lägg mer tid åt närhet och tillit, stäng av tv;n och lägg undan telefonerna kl 21 varje kväll. Duscha och lägg er nära tillsammans utan krav och prata eller bara ta på varandra. Skulle BÅDA två vilja ha sex då så kör på, men utan orgasmjakt. Ge det ett par veckor så kommer det bli en naturlig del av dagen. Sex föder sex.Glad 

Svar på tråden Liten sexlust men vill få ökad.