• Anonym (Rädd för framtiden.)

    Finns det hopp?

    Jag vet att det här låter jättelöjligt och säkert tusen andra som också har skrivit samma.

    Blev dumpad för ett tag sedan, trodde att det var just hon som jag skulle dela resten av livet med och skaffa familj.

    Nu blev det inte så tyvärr.

    Dom orden som jag hatar mest just nu är "det finns fler tjejer" jo det fattar ju jag också men ingen är den andra lik.

    Är rädd att jag aldrig skall släppa mitt ex som är mitt första och livskärlek.

    Har aldrig haft lätt att få tjejer, och var så glad över att jag träffade mitt ex, vi klickade på många sätt.

    Är 30år nu och det känns som att alla "bra" tjejer redan är upptagna. Är kräsen i det avseendet att jag söker en tjej 25-35 med liknande intressen och som inte har barn sedan innan samt att hon inte är överviktig.

    Har kollat runt lite på dejting sidor i ca ett halvår, men jag har redan gett upp.. Inte någon som stämmer in i mitt kräsna perspektiv.

    Har ju inte lust att vänta tills jag är 35-40 med att skaffa familj och jag vill ju inte bara ta första bästa. Denna gången vill jag verkligen vara säker och det tar ju några år innan det växer fram.

    Jag vill ju hitta kärleken igen där allt känns självklart som det gjorde innan.

    Känner att jag behöver lite pepp.

    Finns det några med bra solskens historier som har lust att dela med sig?

  • Svar på tråden Finns det hopp?
  • Anonym (berra)

    Inga egna barn samt inte överviktig.. låter inte som att du har jättehöga krav?

  • Anonym (Rädd för framtiden.)
    Anonym (berra) skrev 2018-12-16 20:56:29 följande:

    Inga egna barn samt inte överviktig.. låter inte som att du har jättehöga krav?


    Nej det är klart.

    Men även mina intressen som är djur, jord och skog.

    Och det är inte många som intresserar sig av det tyvärr.
Svar på tråden Finns det hopp?