• apkungen

    Bästa Spaerbjudandet runt Stockholm

    Hej!

    Är sugen på spa för mig och min sambo . Jag tänker mig en övernattning, inträde till spa båda dagarna och nån enklare massage på typ 30 min samt en fin middag och en frukost. Vi var på Yasuragi förut och tjejen gillar asiatiskt så det var najs men kul med något nytt. Jag tänker mig runt 2000 kr för oss båda, kanske något mer om det är riktigt fint. Vilket är det bästa erbjudandet just nu? ska man gå via ICAs erbjudanden eller letsdealit eller något annat?

    Tack på förhand.

  • Svar på tråden Bästa Spaerbjudandet runt Stockholm
  • Lunne
    apkungen skrev 2018-12-17 14:46:10 följande:

    Hej!

    Är sugen på spa för mig och min sambo . Jag tänker mig en övernattning, inträde till spa båda dagarna och nån enklare massage på typ 30 min samt en fin middag och en frukost. Vi var på Yasuragi förut och tjejen gillar asiatiskt så det var najs men kul med något nytt. Jag tänker mig runt 2000 kr för oss båda, kanske något mer om det är riktigt fint. Vilket är det bästa erbjudandet just nu? ska man gå via ICAs erbjudanden eller letsdealit eller något annat?

    Tack på förhand.


    Det är nog rätt omöjligt att hitta ett spa där ni får inträde, massage, övernattning, middag och frukost för två personer så billigt som 2000 kr i Sverige. Hittar du något får du gärna säga till! Yasuragi går väl på drygt det dubbla exkl. massage, om man tar deras billigaste rum och en dag i veckan som inte är så populär. På Centralbadet kanske ni kan lyckas få inträde + enkel massage + enkel middag utan dryck för det priset. Alt. ta en finnladskryssning på en båt med spa så har ni boende, mat och spa ganska billigt, däremot lär ni fortfarande få betala nästan 1000 pp för behandlignar.
  • apkungen

    Det har du rätt i. Blir ju mycket dyrare med behandling ändå. 3000-3500 borde man kunna hitta för kanske. Upp emot 4 om det är riktigt fint. Yasuragi var trevligt men lite omysigt tyckte jag. Kanske lite för stort?

Svar på tråden Bästa Spaerbjudandet runt Stockholm