Vad brukar ni har för underkläder till leggings?
Vad brukar ni ha för underkläder till leggings?
Vad brukar ni ha för underkläder till leggings?
BH och trosa i silkigt/glansigt material och/eller med spetsar och/eller med knytband; och till det stay-ups. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Brukar det inte bli massa väck på leggingsen? :/
BH och trosa i silkigt/glansigt material och/eller med spetsar och/eller med knytband; och till det stay-ups. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Maxi-trosor......
Brukar ha sömlösa trosor i micro-material, men det är viktigt att de sitter åt rätt så att inte kanterna "korvar sig". Har köpt mina från H&M, liknande dessa www2.hm.com/sv_se/productpage.0473954005.html :)
Leggings är för mig som strumpbyxor så jag klär mig som om det vore just det. Dvs helt vanliga underkläder och nån längre tunika över eller en kjol/klänning.
När använder vuxna människor leggings offentligt? Känner ni er verkligen bekväma i det?
Jag tycker att jag ser ut som en tönt om jag har leggings oavsett vad jag har till så jag skulle aldrig lämna huset i det och då spelar det ju ingen roll vad man har för underkläder under
Oki :) får prova dem olika alternativen :)
Om jag använder klänning spelar det ingen roll. Har jag bara leggings väljer jag trosor som syns minimalt samt spanx ibland.
När använder vuxna människor leggings offentligt? Känner ni er verkligen bekväma i det?
Jag tycker att jag ser ut som en tönt om jag har leggings oavsett vad jag har till så jag skulle aldrig lämna huset i det och då spelar det ju ingen roll vad man har för underkläder under