• Sonaten

    Rosa flytning - antal dagar innan MF?

    En del får missfall som startar plötsligt med intensiv blödning. Själv har jag fått två missfall som startat med svagt ljusrosa spår på toapapperet.

    Ni som haft missfall som startat med svagt rosa flytning, hur många dagar har det tagit från första rosa flytningen tills dess att blödningen kommit igång?

    *Kanske jag får mitt tredje missfall för i år lagom till julafton?*


    Har två fina barn och längtar efter ett tredje
  • Svar på tråden Rosa flytning - antal dagar innan MF?
  • Anonym (Des)

    Fick liten blödning en måndag å missfallet kom rejält på lördagen efter. Trodde att det inte skulle bli missfall igen eftersom det hade gått några dagar utan blödning men hade fel,

  • Anonym (Missfall)

    Jag fick rosa flytningar kanske 4 dagar innan rött blod kom, sedan bruna flytningar 2 dagar innan. Missfallet kom igång snabbt efter rött blod kom.

    Andra gången fick jag svagt färgade flytningar 1 dag innan det kom brunt blod, 1-2 dagar efter det kom rött blod. Blödde 1,5 vecka innan allt kom ut.

    Hoppas du inte får ännu ett missfall. Många kan ju blöda och ha färgade flytningar utan att få missfall.

  • Anonym (K)

    Båda mina mf har börjat med bruna/rosa flytningar ca två veckor innan blödningen kommit igång ordentligt.

  • Sonaten
    Anonym (Des) skrev 2018-12-20 05:59:01 följande:

    Fick liten blödning en måndag å missfallet kom rejält på lördagen efter. Trodde att det inte skulle bli missfall igen eftersom det hade gått några dagar utan blödning men hade fel,


    Oj, då kan det verkligen ta flera dagar innan det kommer igång. Jag beklagar förresten.
  • Sonaten
    Anonym (K) skrev 2018-12-20 07:03:53 följande:

    Båda mina mf har börjat med bruna/rosa flytningar ca två veckor innan blödningen kommit igång ordentligt.


    Oj, två veckor... Då har jag många dagar av väntan att uthärda nu över jul.
  • Anonym (5 veckor)
    Sonaten skrev 2018-12-20 16:08:28 följande:

    Oj, två veckor... Då har jag många dagar av väntan att uthärda nu över jul.


    5 veckor. Lite rosa på pappret bara som senare visade sig vara MA.
  • Sonaten
    Anonym (5 veckor) skrev 2018-12-20 16:28:59 följande:
    5 veckor. Lite rosa på pappret bara som senare visade sig vara MA.
    Å, vad jobbigt. Pågick det rosa på papperet under fem veckors tid alltså? Eller kom det och gick?
  • Anonym (5 veckor)
    Sonaten skrev 2018-12-21 22:41:04 följande:

    Å, vad jobbigt. Pågick det rosa på papperet under fem veckors tid alltså? Eller kom det och gick?


    Nej det var bara en gång i v 7. I v. 8 började jag misstänka MA, fick det bekräftar i v 10 och i v 12 startade missfallet, två dagar innan jag skulle få cytotec.
Svar på tråden Rosa flytning - antal dagar innan MF?