Frikort
Hejsan ! Undrar har ni som lever i ett förhållande något frikort? Tex nån kändis eller nån annan ni har diskuterat hemma ?
Hejsan ! Undrar har ni som lever i ett förhållande något frikort? Tex nån kändis eller nån annan ni har diskuterat hemma ?
Ja,att ha besök av älskare då det passar.
Frikort är väl hur barnsligt som helst?
Och.....om du ger din partner ett sk "frikort", är du då alltså villig att acceptera att han/hon, om chansen skulle dyka upp, verkligen har sex med den där personen?
Om din partner verkligen älskar dig så skulle han/hon inte ligga med någon annan oavsett. Precis som du inte skulle göra det om du verkligen älskar din partner.
Avslutningsvis, om min partner på allvar sa att hon vill att vi ska ge varandra frikort så skulle jag göra slut med henne direkt. Men hon älskar mig väldigt mycket, så hon skulle aldrig ens komma på tanken om något så dumt.
Min fru sa en gång att hon ville ha ett frikort med Johanna Ojala.
Absolut sa jag, men med 2 villkor.
1. Jag får titta på.
2. Jag får ett frikort med grannfrun rakt över gatan.
Hon har aldrig nämnt något om frikort fler gånger.
Frikort? Vi behöver inte sådant.
Vi är poly, han har sin andra partner och vill jag ha nån mer så är det ok.
Jag har aldrig älskat så som jag älskar honom. Hans andra flickvän är en fin kvinna, jag uppskattar henne enormt mycket.
Händer det så händer det.
Hade ett frikort som jag dessutom utnyttjat, en kändis.
Hade ett frikort som jag dessutom utnyttjat, en kändis.
Har haft det tidigare, var inte helt populärt hos den mannen men ändå...
Inte varit aktuellt
Vi diskuterade Bill Clintons sexaffär och jag sa att jag skulle ta chansen om jag fick ha sex med Barack Obama i ovala rummet. Det skulle vara helt ok och tanken var tändande, tyckte maken även om det förstås var väldigt hypotetiskt. Presidenten i ovala rummet framstår dock inte alls som lockande längre numera.....
Vi diskuterade Bill Clintons sexaffär och jag sa att jag skulle ta chansen om jag fick ha sex med Barack Obama i ovala rummet. Det skulle vara helt ok och tanken var tändande, tyckte maken även om det förstås var väldigt hypotetiskt. Presidenten i ovala rummet framstår dock inte alls som lockande längre numera.....
]Anonym (Man 52) skrev 2018-12-21 14:09:29 följande:[/quote-nick]Ingen annan man du kan tänka dig att ha? Nån bekant? På jobbet?[/quote]
Jo, men det skulle jag aldrig få frikort för. Hittills har det inte varit värt att riskera mitt förhållande för. Det får räcka med fantasier. Varierar med hur mycket sex och närhet jag får hemma, hur mycket jag tittar efter andra. Det är rätt knäckande att bli avvisad ofta.