Hämnas?
Lång historia kort då för att höra hur ni tänker? Jag och min fru var gifta 10 år 2 barn,husvovve asså hela paketet! Jag älskade henne och hon mig! Men jag märkte att hon blev kompis med en på jobbet lite väl! Orkar inte dra den historian! Men vi skiljdes eller jag lämnade och hon gick med på det! Så lät jag henne vara... det gjorde ont men vad ska man göra! Skaffat ny lägenhet börjat träna får beröm att jag ser bra ut mm! Inte för att futsa mina vingar men jag är ett kap???? så iaf när jag hade bearbetat henne så fick hon komma in i mitt liv igen! Då vi måste ha kontakt ang småbarnen! Ni vet! Så kom hon hem till mig och skulle träffa barnen, men dom hade somnat! Fråga inte varför! Men vi började hångla som 14 åringar! Hon sa att sex har vi nästa gång bla bla(Har haft massa sen vi skiljdes) och denna som hon träffat på jobbet då! Sover över hos henne då och då men hon förnekar att han gör det eller att det är något mellan dom!..... detta är 1,5 år efter att jag lämnat henne! Har dom dålig sex eller var inte gräset grönare? Vet att igentligen bör jag inte hångla med henne när vi ses osv... för hon gör nu mot denna kille vad hon gjorde mot mig????.... kört lite fast här! Vill verkligen ligga med henne men helt ok om hon har sitt liv med sin nya kille! Ska jag spela dum ang killen och ligga med henne? Kört fast lite