• Anonym (MrMrs­)
    Äldre 24 Dec 00:21
    1064 visningar
    11 svar
    11
    1064

    Bs killar

    Är lite nyfiken på bs killar, hur ser era relationer ut och brukar det vara varannan kvinna varannan man. Som att man tar igen det man saknat under den relationen man haft.

    En annan fråga som jag tänkt en del på, vilken typ av tjejer brukar ni falla för, är det en super kvinnlig tjej eller en mer pojkflicka? Jag faller själv för ganska feminina män och feminima tjejer med en lite mer ?killig aura? / som mig själv. Jag räknas som bs eftersom jag tänder på båda könen. Men i relation föredrar jag män. Finns det några bi killar här som vill tugga lite om det här med mig?!

  • Svar på tråden Bs killar
  • Anonym (Man)
    Äldre 24 Dec 03:42
    #1

    Lever i en relation med en kvinna sedan 20 år. Monogam och trogen.

    Skulle det ta slut skulle jag definitivt leka av mig med killar igen, vet dock inte om det skulle bli något seriöst med nån kille. Har bara varit i seriösa relationer med kvinnor. Jag har heller aldrig gått in för en seriös relation med kille, har liksom varit kvar i garderoben i alla år, men jag tror jag skulle agera annorlunda i framtiden om jag hamnade i den situationen.

  • Anonym (MrMrs­) Trådstartaren
    Äldre 24 Dec 04:16
    #2
    Anonym (Man) skrev 2018-12-24 03:42:55 följande:

    Lever i en relation med en kvinna sedan 20 år. Monogam och trogen.

    Skulle det ta slut skulle jag definitivt leka av mig med killar igen, vet dock inte om det skulle bli något seriöst med nån kille. Har bara varit i seriösa relationer med kvinnor. Jag har heller aldrig gått in för en seriös relation med kille, har liksom varit kvar i garderoben i alla år, men jag tror jag skulle agera annorlunda i framtiden om jag hamnade i den situationen.


    Så om du blev singel, då finns en chans att du skaffar en relation med en man? Eller menar du mer att du kan tänka du ligga med fler män?

    Tror du att du egentligen är homosexuell, men väljer kvinnor pga att du är kvar i garderoben?

    Jag har själv haft sex med några tjejer i yngre år, bara varit sexuellt attraherad och gillat leken kring det. Men aldrig blivit mer än förtjust och vill inte leva i en homo relation alls.
  • Anonym (Man)
    Äldre 24 Dec 09:51
    #3
    Anonym (MrMrs) skrev 2018-12-24 04:16:47 följande:

    Så om du blev singel, då finns en chans att du skaffar en relation med en man? Eller menar du mer att du kan tänka du ligga med fler män?

    Tror du att du egentligen är homosexuell, men väljer kvinnor pga att du är kvar i garderoben?

    Jag har själv haft sex med några tjejer i yngre år, bara varit sexuellt attraherad och gillat leken kring det. Men aldrig blivit mer än förtjust och vill inte leva i en homo relation alls.


    Jo jag skulle nog kunna tänka mig både sex o relation med rätt kille, om min nuvarande relation skulle ta slut.

    Nej, jag är bisexuell, tänder helt klart på både killar och tjejer. Däremot så är jag ju inte öppen med det, det finns liksom ingen anledning att gå ut med det om man lever i en relation med en kvinna. Eller är du öppet bisexuell?

    Inget fel eller konstigt med att inte vilja ha en riktig relation med nån av samma kön. Jag tror att sexualiteten är lite som en gråskala, där de allra flesta är ganska nära ändarna på den skalan (hetero eller homo), men många bisexuella kan ju helt klart vara lite mitt emellan, vissa med preferenser för ett kön med mera.

    Vissa bisexuella brukar ju säga att de är bisexuella men inte biemotionella.

    Saknat du tjejsex nu? Vet din man om din sexuella historia med tjejer?
  • Anonym (Jag)
    Äldre 25 Dec 04:11
    #4

    Jag har alltid varit nyfiken på att ha sex med en man men har inte vågat ta steget än. Var jag kan hitta en man som vill ha sex med mig vet jag inte heller. Någon påstod att ett killpar skulle vara bra att träffas med för att dem har sex med varandra och tar försiktigt för sig av den oerfarna killen så han blir lugn. Blir varm i kroppen bara jag tänker på det. Någon här som har bra koll var jag kan tänkas hitta någon? God fortsättning på er. ????????

  • Sat 1 Jun 2019 08:29
    #5
    Anonym (MrMrs) skrev 2018-12-24 00:21:40 följande:

    Är lite nyfiken på bs killar, hur ser era relationer ut och brukar det vara varannan kvinna varannan man. Som att man tar igen det man saknat under den relationen man haft.

    En annan fråga som jag tänkt en del på, vilken typ av tjejer brukar ni falla för, är det en super kvinnlig tjej eller en mer pojkflicka? Jag faller själv för ganska feminina män och feminima tjejer med en lite mer ?killig aura? / som mig själv. Jag räknas som bs eftersom jag tänder på båda könen. Men i relation föredrar jag män. Finns det några bi killar här som vill tugga lite om det här med mig?!


    God Jul!
  • Anonym (Scott­)
    Sat 1 Jun 2019 09:37
    #6

    Jag tänder på killar, men vill bara ha kärleksrelation med tjejer.
    De tjejer jag gillat har verkligen varit över hela spektrumet, har inga preferenser.
    Långa, korta, smala, runda, små bröst, stora bröst, vita, svarta, feminina, pojkflickor...

  • Anonym (Snygg­)
    Sat 1 Jun 2019 12:31
    #7

    Blir kär i feminina tjejer som är undergiven... på killar vill jag bara suga av

  • Anonym (Scott­)
    Sat 1 Jun 2019 12:36
    #8
    Anonym (Jag) skrev 2018-12-25 04:11:47 följande:

    Jag har alltid varit nyfiken på att ha sex med en man men har inte vågat ta steget än. Var jag kan hitta en man som vill ha sex med mig vet jag inte heller. Någon påstod att ett killpar skulle vara bra att träffas med för att dem har sex med varandra och tar försiktigt för sig av den oerfarna killen så han blir lugn. Blir varm i kroppen bara jag tänker på det. Någon här som har bra koll var jag kan tänkas hitta någon? God fortsättning på er. ????????


    Jag hittade mina på nätet. Qruiser. På Badoo finns det många också.
  • Sat 1 Jun 2019 12:56
    #9

    Det är nog inte varannan man, varannan kvinna. Män kan dominera mig i "brist på annat", men också för att det ofta är bra dominans.

  • Sat 1 Jun 2019 16:53
    #10

    Främst pojkflickor som partners. När det inte varit öppna förhållanden hsr jag hållit mig till grupplekar med andra bs killar inbjudna. Flesta flickvänner kanske tyckt stt det är lite kinky först men de flesta brukar tycka om att suga en kille ihop med mig. Penetrering är lite olika men med killar föredrar jag oralt

  • Sat 24 Aug 2019 02:00
    #11

    Har en kink att klä mej som kvinna och låta mej bli använd som flicka av andra män.

    Dvs jag avvänder män bara för sitt verktyg.

    Kan bara hysa känslor för tjejer och aldrig i helvete kunna bo med en man varannan gång.

    Därmed tar jag mej friheten trots era protester att ännu deklarera mej som hetro.

Svar på tråden Bs killar