• Maian

Gravid för första gången !

Måste bara få dela med mig av min lycka !

Har lääääänge försökt att bara få positiv ältest och lyckade för första gången förra månaden ! Vi fick till mys på 2 bra dagar där och idag på julafton fick jag mitt plus på gravstickan ! :D

Håller alla mina tummar o tår att detta går vägen nu !

Kram och god jul på er !,

• Svar på tråden Gravid för första gången !
  • jezzz

Stort grattis! Min man och jag har försökt i lite dryga 6 år. Vi var gravida en gång för några år sedan men det slutade tyvärr i missfall. Idag plussade vi också ??????????. Jag är så otroligt lycklig men såklart även lite rädd.

Håller tummar och tår stenhårt att det går bra för oss med de bästa julklapparna någon kan önska ????????

God Jul!

• Maian
    Akira Öken skrev 2018-12-24 09:07:34 följande:

Stort grattis och god jul!

Taaack ! God jul du med :),
  • Maian
    Oktobertjej skrev 2018-12-24 10:18:58 följande:

Gratulerar! Så fin julklapp!

Taack! Den bästa julklapp man kunnat få !,
  • Maian
    NS93 skrev 2018-12-24 10:37:10 följande:

Stort grattis och god jul!

Tackar ! God jul du med ;),
  • Maian
    jezzz skrev 2018-12-24 15:55:18 följande:

Stort grattis! Min man och jag har försökt i lite dryga 6 år. Vi var gravida en gång för några år sedan men det slutade tyvärr i missfall. Idag plussade vi också ??????????. Jag är så otroligt lycklig men såklart även lite rädd.

Håller tummar och tår stenhårt att det går bra för oss med de bästa julklapparna någon kan önska ????????

God Jul!

Ååh , hoppas det går vägen för oss båda ! Verkligen den bästa julklapp man kunnat få ????!,
  • Oktobertjej

Jag har också just plussat! Ingen vet om det ännu, inte ens min man!! Vet inte hur jag ska säga det, är helt skakig av lycka!!

Vore kul om vi kunde följas åt allihop som plussat nu i december!

• jezzz
    Oktobertjej skrev 2018-12-27 13:28:45 följande:

Jag har också just plussat! Ingen vet om det ännu, inte ens min man!! Vet inte hur jag ska säga det, är helt skakig av lycka!!

Grattis!!! Hur gick det med att berätta?

Här går allt fint fortfarande. Vääääldigt trött helatiden och är lite nervös för hur det ska gå att börja jobba som vanligt igen imorgon utan att kunna sova under dagen ????
  • Oktobertjej
    jezzz skrev 2019-01-01 16:02:52 följande:

Grattis!!! Hur gick det med att berätta?

Här går allt fint fortfarande. Vääääldigt trött helatiden och är lite nervös för hur det ska gå att börja jobba som vanligt igen imorgon utan att kunna sova under dagen ????

Tack! Jag sprang till hans jobb, euforisk men tårarna rann, och när jag kom fram kom jag på att ja just det, man behöver passerkort och en godkänd besöksblankett för att komma in på hans kontor.... så ringde utanför porten och han kom ut. Han trodde det hänt en olycka eftersom jag 1) grät 2) inte kunde prata 3) var på hans jobb. När jag fick fram det blev han också euforisk och gråtig hehehe

Hur har det gått att jobba idag? Jag är ledig ett par dagar till o gruvar mig lite för att jobba hehe
  • Corneliass
    Maian skrev 2018-12-24 08:44:41 följande:

Måste bara få dela med mig av min lycka !

Har lääääänge försökt att bara få positiv ältest och lyckade för första gången förra månaden ! Vi fick till mys på 2 bra dagar där och idag på julafton fick jag mitt plus på gravstickan ! :D

Håller alla mina tummar o tår att detta går vägen nu !

Kram och god jul på er !,

Ett stort grattis! :) 

Grattis! :) 
    Gravid med första barnet
  • jezzz
    Oktobertjej skrev 2019-01-02 11:28:07 följande:

Tack! Jag sprang till hans jobb, euforisk men tårarna rann, och när jag kom fram kom jag på att ja just det, man behöver passerkort och en godkänd besöksblankett för att komma in på hans kontor.... så ringde utanför porten och han kom ut. Han trodde det hänt en olycka eftersom jag 1) grät 2) inte kunde prata 3) var på hans jobb. När jag fick fram det blev han också euforisk och gråtig hehehe

Hur har det gått att jobba idag? Jag är ledig ett par dagar till o gruvar mig lite för att jobba hehe

Oooh vad härligt! Kan tänka mig att ha blev lite chockerad och rädd först hahaha

Det har faktiskt gått över förväntan att jobba. Är trött och illamående från och till men det är överkomligt. Hoppas det fortsätter så.

Enligt mina och mina appars räkningar är jag inne på vecka 6 nu (5+3). Hur är det med er?
  • Maian

Grattis :D!

Här rullar allt på ! Ont som farao i brösten , molvärk i magen , svintrött jämt och så jäkla lättstött o blödig XD hahaa .. men annars så XD ,

• Maian

Åååååh Grattis :D!

Här rullar allt på ! Ont som farao i brösten, och redan förändringar på dom .. syns fort när man har små innan xD, molvärk i magen , svintrött jämt och så jäkla lättstött o blödig XD hahaa .. men annars så XD ,
  • Maian

[quote=79332499][quote-nick]jezzz skrev 2019-01-03 20:27:05 följande:[/quote-nick]Oooh vad härligt! Kan tänka mig att ha blev lite chockerad och rädd först hahaha

Det har faktiskt gått över förväntan att jobba. Är trött och illamående från och till men det är överkomligt. Hoppas det fortsätter så.

Enligt mina och mina appars räkningar är jag inne på vecka 6 nu (5+3). Hur är det med er?[/

Jag är i vecka 6 nu . (5+3) idag enligt min app . Då är vi rätt nära varandra :D,

Svar på tråden Gravid för första gången !