• Äldre 26 Dec 23:02
    249 visningar
    1 svar
    1
    249

    Fertilitetsutredning

    Hej du som läser detta. 

    Jag undrar om där finns fler par därute som väntar på att få starta sin utredning? Jag och mannen är uppskrivna i kö och får mest troligen hjälp senast i mars månad. 

    Jag ska försöka gå ner i vikt tills dess och försöka sluta röka för att öka alla våra chanser. Men skulle gärna vilja höra alla andras historier! Hur gick allting till? Var du som kvinna överviktig eller inte? Ge mig all info!! Skrattande

  • Svar på tråden Fertilitetsutredning
  • Äldre 1 Jan 20:55
    #1
    eemiilye skrev 2018-12-26 23:02:55 följande:

    Hej du som läser detta. 

    Jag undrar om där finns fler par därute som väntar på att få starta sin utredning? Jag och mannen är uppskrivna i kö och får mest troligen hjälp senast i mars månad. 

    Jag ska försöka gå ner i vikt tills dess och försöka sluta röka för att öka alla våra chanser. Men skulle gärna vilja höra alla andras historier! Hur gick allting till? Var du som kvinna överviktig eller inte? Ge mig all info!! 


    Jag valde att gå privat då jag inte hade tålamod att vänta.

    Så ringde precis innan min mens då man ska boka de olika sakerna på speciella dagar i cykeln. Först fick jag ta alla blodprover i början av cykeln kommer inte ihåg exakt vilken dag. Sen bokade vi även spolning som gjordes dag 12, ska göras innan ägglossning så man inte riskerar att vara gravid.

    Så jag fick alla mina svar och grejer gjorda på ca 1 vecka.
Svar på tråden Fertilitetsutredning