• Anonym (Kaffedraken)

    Min man vill inte ha sex

    Hej. 
    Jag är 48 år och min kille 47 år.Har varit tillsammans med min kille i 1 1/2 år. Vilket inte är lång tid. I början av vårt förhållande var allt bra sexuellt. Dock var han en pillerknapare när det kom till potensen. Men jag såg inte det som något problem. Ganska snart såg jag att han hade lite andra intressen också. Han var inne på dejtingsidor och leta aktivt efter en ersättare för mig. I synnerhet asiater av det yngre slaget. Men hade även andra intressen som att bli påsatt av en man och att få suga en man. Dessa sidor var han också inne på och sökte aktivt. Porrsurfa flera timmar om dagen och då runka 2-4 gånger varje dag. Det blev lite turbulent där och då. Han lova att han skulle sluta med det och att fokusen skulle bara bli vi. Trodde på honom men han föll tillbaka hela tiden. Slängde ut honom. Efter 3 veckors tystnad så kom han krypande tillbaka för han hade insett vad som var viktigt och vem han ville ha. Vi hade det kanon någon vecka då. Sex och allt. Han tom fria där. Nu 4 månader senare har vi knappt någon sex. Har vi så e det för att han runkat upp den själv och sen kallar på mig. Tar inte på mig. Har jag tur så rör han mig lite mellan benen. Inte mycket fysiskt kontakt utan för sängen heller.Har försökt prata med honom men han blir bara arg och säger jag e dryg och att allt bara handlar om sex för mig. NEJ Intimiteten handlar det om som kan vara så mycket. Det är viktigt för mig. Jag tänder inte honom längre. Men med facit i hand är jag inte 18 år och inte Asiat och jag har ingen kuk så det är kanske inte så konstigt. Han blir bara kåt av att titta på porr. Inte på mig och av det jag gör med honom. Men självklart säger han att jag visst tänder honom han är dock inte 20 längre! VAAAA? Du e som en 20 ¨åring när du sitter med porren och runkar och runkar som en idiot. 
    Älskar honom men börjar inse att vi kanske inte har någon framtid trotts allt.

  • Svar på tråden Min man vill inte ha sex
  • Anonym (Kaffedraken)

    Tyvärr måste jag hålla med. Det verkar inte som om det här kan bli särskilt bra, det är ju ett rätt ohälsosamt förhållande faktiskt. Livet är för kort, du borde dra dig ur lite smidigt så snart som möjligt så du kan gå vidare och växa som människa. Hitta nån som, jag vet inte... vill TA i dig, t ex?

Svar på tråden Min man vill inte ha sex