• transparent

    Hur vet man när kvinnan är sugen?

    Ni är inte ihop, kanske inte ens dejtar. Kan vara i en vardagssituation, jobbet, var som helst.
    Vi män är ju redo för sex i stort sett alltid.
    Men när ni kvinnor blir sugna, för det händer nog nån gång mitt på dagen på jobbet, eller när ni är i spåret, osv.
    Hur signalerar du det?
    Är förstås inte säkert att mannen du umgås med just då är han du är sugen på, så då får du väl dölja det Solig

  • Svar på tråden Hur vet man när kvinnan är sugen?
  • DanneD

    Ja, att fråga är väl en jävla start känner jag?


    Kvinnliga former och rumpor är det bästa jag vet.
  • Anonym (Bo-Inge)
    DanneD skrev 2018-12-29 13:59:35 följande:

    Ja, att fråga är väl en jävla start känner jag?


    mes
  • DanneD
    Anonym (Bo-Inge) skrev 2018-12-29 14:48:18 följande:

    mes


    Verkar ju vara mer MAN än vad du någonsin kommer bli om du tycker att det är mesigt. Vet mamma och pappa att du är på ett vuxetforum?
    Kvinnliga former och rumpor är det bästa jag vet.
  • Anonym (Emma.b)

    Vem skulle jag signalera det till om jag inte har en partner.

    Hur signaler du själv att du är kåt under arbetsdagen? Drar fram dasen och lägger upp den på konferensbordet? Skickar ut ett massmejl till hela organisationen?

  • Anonym (L)

    Att man blir sugen på någon betyder inte att man knullar på sin arbetsplats.

  • Anonym (G)

    Mig veterligen signalerar jag inte alls till någon jag inte känner väldigt väl.

  • transparent
    Anonym (Emma.b) skrev 2018-12-29 15:30:33 följande:

    Vem skulle jag signalera det till om jag inte har en partner.

    Hur signaler du själv att du är kåt under arbetsdagen? Drar fram dasen och lägger upp den på konferensbordet? Skickar ut ett massmejl till hela organisationen?


    Nej, huvudnumret sparar jag till senare. Det är mer hur jag går, lite som Travolta i Saturday Night Fever. Och så knäpper jag upp skjortan lite så min håriga bringa kan anas. 
  • transparent
    Anonym (L) skrev 2018-12-29 18:54:20 följande:

    Att man blir sugen på någon betyder inte att man knullar på sin arbetsplats.


    Menar kanske inte att man har sex där. Men det har säkert hänt kvinnor nån gång att ni blivit sugna mitt i vardagen, och kanske spanat in en man, er lejonhone-instinkt går igång... och ni måste helt enkelt få till det med honom. Snart.
  • Anonym (Humleöl)
    transparent skrev 2018-12-29 21:44:22 följande:

    Menar kanske inte att man har sex där. Men det har säkert hänt kvinnor nån gång att ni blivit sugna mitt i vardagen, och kanske spanat in en man, er lejonhone-instinkt går igång... och ni måste helt enkelt få till det med honom. Snart.


    Då ber man om en träff :)
  • Anonym (K)

    Konstig fråga, man signalerar väl ingenting till främlingar i spåret? Fan riktigt obehagligt om du tror att kvinnor i spåret vill ligga. Det är fanimej det sista kvinnor tänker på i spåret. Däremot är många rädda för att bli våldtagna i spåret så mycket att vissa tom undviker att springa utomhus.

    Likaså andra helt asexuella relationer. Om en kvinna vill ligga med dig så lär du märka det. Om du inte märker nåt så utgå ifrån att noll sexintresse finns så kan du undvika att begå brott.

Svar på tråden Hur vet man när kvinnan är sugen?