• Äldre 30 Dec 23:46
    133 visningar
    2 svar
    2
    133

    Sexuellt ofredad o kanske gravid

    Hej! För ca. 9 veckor sedan blev jag sexuellt ofredad under en fest på flera olika sett. (Någon hällde någonting i min sprite och minns inte mkt). Fick bla fingrar upptryckta i mig som det KANSKE fanns färsk sperma på samt att en kille försökte stoppa in den men inte lyckades. Vaknar dan efter har panik, alla apotek är stängda. Får väntar lite mindre än 3 dygn innan jag får akut p-pillret Ella-One. Tar det. ~2-5 dagar senare har jag oerhört ont i nedre delen av magen och ryggen, det hugger. 3 veckor efter incidenten gör jag grav test vilket visar negativt, väntar några dagar och det visar oxå negativt. 4 veckor efter akut p-pillret kommer en brun blödning som inte varar länge. Sedan kom mensliknande blödning för 1 1/2 vecka sedan som varade en vecka (färskt blod och lika lång period som min gamla vanliga mens). Dock är min mage väldigt svullen på kvällarna och drar jag in magen så höft och revben sticker ut är det som en ?boll? vid naveln (tennisboll typ) som är hård och sticker upp. Min mens har jag tidigare inte haft sen i mars förutom 1 blödning i augusti pga matproblem. Utöver nämt har jag inga gravid symptom. ENDÅ kan jag inte sluta oroa mig, varför? Visst finns det ingen risk att jag ör gravid? Och hur ska jag sluta oroa mig?? Rädd 14 åring som håller på o bli galen.

  • Svar på tråden Sexuellt ofredad o kanske gravid
  • Anonym (Susan­na)
    Äldre 31 Dec 03:29
    #1

    Osannolikt att du är gravid.

    Akut p-piller kan ställa till det lite med blödningar och så.

    Tycker att du ska kontakta ungdomsmottagningen om du är orolig, så kan du prata med de där om din oro, och göra ett test till om du vill.

  • Äldre 31 Dec 09:08
    #2

    Okej tack

Svar på tråden Sexuellt ofredad o kanske gravid