• Hypote­nusan
    Äldre 31 Dec 13:02
    265 visningar
    3 svar
    3
    265

    Facebookfråga - se gamla kommentarer någon gjort

    Jag har ställt in en person som "nära vän" på Facebook, för att få aviseringar när han kommenterar något på Facebook. Då ser jag de inläggen i mitt flöde. Men jag tror att jag har missat en del, för jag upptäckte först nyligen att går jag ut från startsidan, så försvinner alla sådana inlägg. Alltså inlägg som min nära vän har kommenterat, och som jag inte skulle få i mitt flöde annars. Finns det något sätt att gå tillbaka i tiden och se inlägg som han kommenterat?

  • Svar på tråden Facebookfråga - se gamla kommentarer någon gjort
  • Äldre 31 Dec 18:09
    #1

    Nej, Facebook visar hela tiden nytt i flödet. Det kan komma samma post någon enstaka gång men det är bara om man uppdaterar första sidan ganska direkt man kommit dit, alltså inte en halvtimme senare. Du får gå till personen vars post din vän kommenterat på om du vill se de äldre kommentarerna. Du kan även följa inlägget eller spara posten.

  • Hypote­nusan
    Äldre 1 Jan 11:58
    #2
    Mortiscia skrev 2018-12-31 18:09:42 följande:

    Nej, Facebook visar hela tiden nytt i flödet. Det kan komma samma post någon enstaka gång men det är bara om man uppdaterar första sidan ganska direkt man kommit dit, alltså inte en halvtimme senare. Du får gå till personen vars post din vän kommenterat på om du vill se de äldre kommentarerna. Du kan även följa inlägget eller spara posten.


    Tack! Synd. 
  • Äldre 1 Jan 15:22
    #3

    Varför i hela friden vill man ha sån järnkoll på vad en vän kommenterar? Creepy.

Svar på tråden Facebookfråga - se gamla kommentarer någon gjort