Överanalyserar jag i onödan?
Hej på er och gott nytt år!
Nu är det såhär att jag träffat en tjej några gånger. Hon är lixom nästan min drömkvinna, bra värderingar, snäll, ödmjuk, fötterna på jorden, snygg, stabil och ja, nästan helt perfekt för att vara sant. Varför vill hon ha mig lixom tänker jag? Vi har haft det jättetrevligt när vi hittat på saker så det känns ju jättebra på den biten! :)
Vi brukar SMS:a dagligen, inte så att vi skriver 3 timmar om dagen med varandra, men typ bara vanligt surr som att kolla läget, osv osv. men båda brukar dröja med svaren eftersom man inte sitter fastlimmad med luren i handen. Men, grejen som jag börjar noja lite över är att hon på slutet har verkat lite dryg på SMS. Så osäkra lilla jag börjar ju självklart överanalysera och tänka hemska tankar att hon kanske tröttnat på mig eftersom vi kanske pratar "för mycket" typ.. eller det kanske är vanligt eller väldigt individuellt tänker jag? Jag har väl mest skrivit för att visa mitt intresse, för mig kvittar det om vi skriver 0, 1 eller 10 sms om dagen, det är lixom ingen big deal för mig.
Jag vill ju lixom inte sumpa det här nu, så jag behöver hjälp, ska jag medvetet skriva mindre eller ska jag bara fortsätta som vanligt?