• Honsomlängtar

Hjälp!!!

Har ett ma som jag ska få hjälp med att få ut.

Tog första tabletten igår och ska ta resten imorgon.

Tror ni man kan mysa idag då en sista gång innan all blödning sätter igång imorgon? För vet att man inte få mysa när man väl blöder sen.

• Svar på tråden Hjälp!!!
  • Anonym (Sara)

Ha ha! Va? Varför skulle man inte kunna mysa? Jävligt märklig fråga! Troll?

• Anonym (Sara)

Aha! Nu förstår jag, tror jag (?!) Du menar ha sex? Du skriver ?mysa?, men menar någonting helt annat? Eller? För inte tror du väl att mysa och ha samlag är samma sak? Får man fråga hur gammal du är, ts? Skulle vara intressant att få reda på hur gammal någon är som använder ordet ?mysa? iställer för ?sex?.

Gud så pinsamt! Ha ha Förlåt ts, men måste plocka fram skämskudden nu. Stort lycka till i livet.

• Honsomlängtar

Är minsann inget troll sök på mitt användarnamn så ser du att jag är flitigt med i graviditets trådar då jag blev gravid första ggn i nov och nu fick ma.

Mysa är sex i detta inlägg, är 28 år men tänkte va lite mer finkänslig här.

Så skämskudde till dig som faktiskt tror man är 15+ för att man tänker vara mer finkänslig. Herregud tänk lite mer än vart näsan räcker tack.

Anonym (Sara) skrev 2019-01-01 15:12:03 följande:

Aha! Nu förstår jag, tror jag (?!) Du menar ha sex? Du skriver ?mysa?, men menar någonting helt annat? Eller? För inte tror du väl att mysa och ha samlag är samma sak? Får man fråga hur gammal du är, ts? Skulle vara intressant att få reda på hur gammal någon är som använder ordet ?mysa? iställer för ?sex?.

Gud så pinsamt! Ha ha Förlåt ts, men måste plocka fram skämskudden nu. Stort lycka till i livet.

• fjanten

Mysa kan du göra hur mycket du än blöder, samlag kan jag inte uttala mig om.

• Honsomlängtar

Samlag, mysa, ligga, sex, pippa, knulla.

Folk använder olika ord för det.

Men har fått svar från annat håll iallafall :)

Svar på tråden Hjälp!!!