• Anonym ((Q))

    Fantiserar ni om andra när ni har sex med er man/fru?

    Ni som lever i långa förhållanden, hur gör ni för att hålla den sexuella gnistan/lusten vid liv? Fantiserar ni om andra personer eller situationer under akten? Har ni något knep för att kunna fortsätta tända på er partner? Berätta gärna med ålder och hur länge ni varit ett par.

  • Svar på tråden Fantiserar ni om andra när ni har sex med er man/fru?
  • Anonym (Fantasia)

    Jag har börjat att fantisera om min styvdotter när jag har sex med min kvinna. Styvdottern är galet snygg och jag vet att det är tabu ut i fingerspetsarna.

    Men men.. Hon passerar fantasierna ibland.

  • Anonym (Nike)

    47, karl, gift och ett gäng ungar.

    Även fast frun är assexig så kan jag låta fantasierna bjuda in en och annan porrskådis som sätter på henne. Men jag behöver inte tänka på ngt annat än frun för att komma, det är bara lite extra ibland.

    Men det har nog mycket med mitt stora sexintresse att göra och viljan att vilja utveckla vårt samliv.

  • Anonym (Cuckhotwife)

    Vi brukar fantisera om att andra män med hårda och stora kukar knullar henne...

  • Anonym ((Q))
    Anonym (Cuckhotwife) skrev 2019-01-02 19:32:45 följande:

    Vi brukar fantisera om att andra män med hårda och stora kukar knullar henne...


    så du och din partner fantiserar tillsammans?
  • villhatrekant

    Fantiserar om att en annan man sätter på min fru men aldrig om andra kvinnor. Försöker få henne att vara mer öppen om hennes fantasier också.

  • Anonym (Bill)

    Fantiserar ibland om att en extra man är med. När jag knullar min fru fantiserar jag om att han tittar på. När jag använder en dildo i hennes fitta fantiserar jag om att det är en annan mans kuk hon njuter av.
    men det är mina privata fantasier..

  • Anonym (Man 47)

    Man, 47 år, Gift, 28 årigt förhållande, 3 barn.

    Innan jag träffade min fru så fantiserade jag ständigt om flera olika tjejer som fanns i min närhet. Men från den dagen jag träffade min fru så har jag aldrig fantiserat om någon annan än henne.

    Även nu efter 28 år så är det alltid henne jag fantiserar om när jag runkar. Och alla sexfantasier jag har involverar min fru.

    Jag vet inte hur det går till men jag går fortfarande igång på henne till 110%.

  • Anonym (bärtilsdotter)

    Fantaserar ibland om killen som bor under här. Ung, stark, viril och med ett sjuhelsikes sexappeal. Hör hennes godljud när han tar henne, och till slut hans ursexiga gåbröl. Jag blir galen..... fullkomligt galen

  • Anonym ((Q))
    Anonym (Man 47) skrev 2019-01-07 14:49:59 följande:

    Man, 47 år, Gift, 28 årigt förhållande, 3 barn.

    Innan jag träffade min fru så fantiserade jag ständigt om flera olika tjejer som fanns i min närhet. Men från den dagen jag träffade min fru så har jag aldrig fantiserat om någon annan än henne.

    Även nu efter 28 år så är det alltid henne jag fantiserar om när jag runkar. Och alla sexfantasier jag har involverar min fru.

    Jag vet inte hur det går till men jag går fortfarande igång på henne till 110%.


    Låter helt fantastiskt smickrande för din fru!
  • Anonym (Fantasi)

    Jag fantiserar alltid när jag har sex, kan inte komma annars. Däremot fantiserar jag sällan om någon speciell person, snarare situationer. Fantasierna är ofta rätt grova och jag har inga avsikter att förverkliga någon. De får stanna i mitt huvud.

  • Tom Araya
    Anonym ((Q)) skrev 2019-01-01 16:49:30 följande:

    Ni som lever i långa förhållanden, hur gör ni för att hålla den sexuella gnistan/lusten vid liv? Fantiserar ni om andra personer eller situationer under akten? Har ni något knep för att kunna fortsätta tända på er partner? Berätta gärna med ålder och hur länge ni varit ett par.


    Nej, jag har aldrig haft behovet. Jag tänder på den jag ligger med och framförallt på situationen.

    Däremot är det inte alltid min partner jag fantiserar om vid onani.
  • Tom Araya
    Anonym ((Q)) skrev 2019-01-01 16:49:30 följande:

    Ni som lever i långa förhållanden, hur gör ni för att hålla den sexuella gnistan/lusten vid liv? Fantiserar ni om andra personer eller situationer under akten? Har ni något knep för att kunna fortsätta tända på er partner? Berätta gärna med ålder och hur länge ni varit ett par.


    Tom Araya skrev 2019-01-08 00:20:39 följande:
    Nej, jag har aldrig haft behovet. Jag tänder på den jag ligger med och framförallt på situationen.

    Däremot är det inte alltid min partner jag fantiserar om vid onani.
    Nu när jag tänker efter...så har det under de senaste åren faktiskt förekommit att jag fantiserat om att det inte bara är vi två, utan ytterligare någon med oss.

  • Anonym (Cuckhotwife)
    Anonym ((Q)) skrev 2019-01-07 09:23:46 följande:

    så du och din partner fantiserar tillsammans?


    Ja, vi fantiserar alltid tillsammans före och under akten...
  • Pentra

    Nej, jag fantiserar inte om någon annan än min partner när vi har sex. Det ser jag nog som ett större svek än att man rent fysiskt har sex med någon annan. Däremot så kan tanken att någon ytterligare skulle kunna vara med i vår sexakt fara igenom mitt huvud. Jag och min sambo har varit tillsammans i över 20 år och jag tänder fortfarande på honom. ... Med vänlig hälsning, Pentra

Svar på tråden Fantiserar ni om andra när ni har sex med er man/fru?