• Anonym (Hjälp!)

Hur får jag min man att komma fortare?

Min man tar så lång tid på sig att komma i sängen! Han kan hålla på i 15-20 min innan han kommer och jag blir öm därnere! Hur får jag honom att komma snabbare?

• Svar på tråden Hur får jag min man att komma fortare?
  • Anonym (Hjälp!)

Ingen?

• Anonym (Kgkgzkgzkh)

Vad säger han när du tar upp att du blir öm? Det enklaste är ju om han vill komma fortare själv. Om han själv tycker han är en hingst som han hålla på i 20 min bli det svårt.

• Anonym (Hjälp!)

Jag känner mig så hemsk ibland, för jag önskar ibland att han kunde vara en av alla de många killar som lider av för snabb utlösning.

• Anonym (Kgkgzkgzkh)

Vad säger han när du tar upp att du blir öm? Det enklaste är ju om han vill komma fortare själv. Om han själv tycker han är en hingst som han hålla på i 20 min bli det svårt.

• Anonym (Hjälp!)
    Anonym (Kgkgzkgzkh) skrev 2019-01-02 23:16:58 följande:

Han säger mest att han tycker det är skönt att hålla på länge och att han behöver den tiden typ...
  • Anonym (Kgkgzkgzkh)

Och varför blir du öm? Är du inte själv upphetsad? Man kan ha sex mycket längre än så utan ömhet om man är våt.

• Anonym (Kgkgzkgzkh)

Och varför blir du öm? Är du inte själv upphetsad? Man kan ha sex mycket längre än så utan ömhet om man är våt.

• Anonym (Kgkgzkgzkh)

• Anonym (Kgkgzkgzkh)
    Anonym (Hjälp!) skrev 2019-01-02 23:18:32 följande:

Han säger mest att han tycker det är skönt att hålla på länge och att han behöver den tiden typ...

Bryr han sig inte om att du inte tycker det är skönt?
  • Anonym (Hjälp!)
    Anonym (Kgkgzkgzkh) skrev 2019-01-02 23:20:00 följande:

Jodå jag är upphetsad i början, men den försvinner ganska snabbt då jag inte tycker det är så skönt att ha sex, har aldrig fått orgasm av det.
Svar på tråden Hur får jag min man att komma fortare?