• Manuellas Mama

Vem är Farbror Barbro

Alltså jag fick den frågan igår....."Vet du vem farbror Barbro e"

Och där stod jag som ett frågetecken.

Jag vet att här finns en på Fl som heter så men jag menar vem är det fr början "Farbror barbro"

Tackar

Mimmi

• Svar på tråden Vem är Farbror Barbro
  • isasdream

personliget från nile city

• Nadjis

Radiokuratorn i Nilecity (med killinggänget)

• Linda1976

Johan Rehborgs velourklädda mysfarbror från Nilecity, som har "frågeprogram" på Nilecity. Lockigt hår och glasögon, och "sparkdräkt"

// Linda - faktafanatiker och språkpolis.
  • Manuellas Mama

ja just det han nämnde ngt med Nilecity

Men vad e det.

Asså e den kändis eller va e det för ngt

Som hanskrattade åt mig igår när jag sa att jag inte visste vem det va

Mimmi

MER INFO TACK

• willes mam

Johan renborg eller vad han nu heter percy nilegård i alla fall det är en av hans figurer farbror barbro. Farbror barbro finns med i nilecity hon svarar på frågor typ ex tjej ringer in och säger att hon är med barn och vet inte vad hon ska göra då säger farbror barbro har du hört talas om dennis paketet det är lösningen på dina ljudproblem osv....

• Majblomma12
    Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Linda1976

För mig är han jättekänd, men jag gillar ju Nilecity också!

• Manuellas Mama

Asså jag måste komma fr en annan planet. Har bott här i Sverige i nästan hela mitt liv och här sitter jag som ett frågetecken :-d

Mimmi

• MINI25

Nilecity är ju Killinggängets radiostation! (Rehborg, Gustavsson, Schyffert, Inde)

Nu har du missat nåt Googla på Nilecity så kommer det säkert upp några video-clip.

Lycka till!

• Humla78

Manuellas Mama, du är inte ensam, jag kommer nog också från en annan planet.

• Majblomma12

Hur kan man ha levt i Sverige under nittiotalet och helt missat Killinggänget? Förvånad

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead
  • Manuellas Mama

Iors syster: hahahaa ja du.....det undrar jag också

Nu har jag sett några filmer med Farbror Barbro.....och kan säga att hmmm "det e bra att jag har missat det för det e absolut inget för mig"

Tack alla ni som har hjälpt mig

Mimmi

• Essi73

Det finns inga genvägar till det perfekta ljudet.. Jaa, vad har pappa för stereo?

*Askul* ju

• Linda1976

Gick man i gymnasiet 92-95 så kan man inte ha missat det - det var ju Nilecity vi levde för ett tag

Svar på tråden Vem är Farbror Barbro