Vet inte vad jag ska tro
Har träffat en en kille några veckor nu.
Han säger att han tycker om mig, har sagt och skrivit det flera gånger.
"Problemet" är bara att vi nu på slutet nästan aldrig har träffats.
Föreslog att vi ska sova ihop som vi gjort förrut men då är han trött och ska göra en tidig kväll. Senast idag föreslog jag att vi skulle hitta på något i helgen men då va han upptagen med annat och visste inte när han skulle komma hem och sedan skulle han även jobba extra.
Vi skriver varje dag till varandra och han skriver att han saknar mig men vet inte riktigt om jag tror på der fullt ut i och med att han inte vill träffas då jag har frågat.
Frågade om sovningen i tisdags men då han skulle lägga sig tidigt så skulle vi ta det en annan gång. Så har inte frågat han mer om det utan känns som att han kan ta initiativ till det också.
Ikväll skrev vi med varandra och jag hade frågat vad han gjorde ikväll. Visste visserligen att han va på gymmet då en av mina kompisar hade sett honom gå därifrån då hon skulle gå in, så hon skickade ett retsamt meddelande att hon hade sett min lover gå från gymmet.
Nån minut efter fick jag sms där han svarade att han låg och vilade och snart skulle dra på gymmet med en kompis.
Vet som sagt inte vad jag ska tro, har hans känslor svalnat redan eftersom han alltid har bortförklaringar eller annat för sig då jag föreslår att vi ska ses? Han skriver alltid att han saknar mig, skriver direkt på morgonen då han vaknar osv.
Känns ju som att om man nu saknar någon så tar man väl tillfället i akt att träffa den personen då det går eller tar egna initiativ till att ses ?
Vet att det här är rätt nytt iochmed att vi inte träffats så länge men borde jag vara orolig att han inte vill något med mig?