Blir inte prioriterad- hur reagera?
Har dejtat en kille i ca 1,5 månader nu. Innan dess har vi snackar i ca 4 månader. När vi väl träffades sa det klick på direkten. Vi bor ca 15 mil ifrån varandra så det krävs lite för att kunna ses. Snack mässigt så blir det bara bättre o bättre. Han ringer mig ofta, skriver till mig dagligen o vi smsar konstant hela tiden. Vi har bestämt att vi endast ska vara mef varandra. Kort o gått visar han tydligt stt han är intresserad så visare han inte kör världens fulaste Spwl med nig. Han har velat jag ska träffa hans vänner o har även pratat om stt åka på resa med mig. Då endast jag har bil har det blivit att jag kommer till han. Han har varit borta en vecka nu där vi ständigt hållt kontakten under tiden. Han har skrivit att han saknar mig o när jag tex avslutat konversionen då der knte finns något Att svara på har det högst gått en timme innan han skrivit igen att han saknar mig o vill prata. Nu har han äntligen kommit hem så jag skrev om vi skulle ses villet han ville. Problemet var bara att han inte kunde då han skulle dricka öl med en kompis. Detta sårade mig lite då jag prioriterade honom trots han blev tillfrågad fest. Så nu kommer vi inte kunna ses på kanske 2 veckor pga jobb o grejer.
Mim fråga är väl lite hur myclet man kan kräva av en dejt som man inte träffat så länge?jag ville inte börja bråka o klaga o vara jobbig så jag svarade la mer ok. Detta är inte heller första gången det händer. Det ger ju mig en känsla av att han inte är så intresserad, så det hade jag trott om der inte var för att han håller på o skriva så mycket annars.
En tanke är att jag ska bli lite avtagande o själv vara upptagen nästa gång han vill ses? Jag vet att det bästa är att prata men känner att ja inte vill vara för krävande. Självklart ska ju han få va med sina kompisar också.0