• Angelica1983

    Vad ser ni på detta ultraljud?

    Min man och jag var nyligen på ultraljud och fick se vår lilla bebis (vecka 19)! Vi fick med oss många bilder och videos och på en sv dom tycker jag att man tydligt ser bebisens läppar, men min man tror inte alls att det behöver vara det utan att det lika gärna kan vara något annat.. Så nu har vi slagit vad! Vad tror ni?! Är det inringade bebisens läppar eller ngt annat?!

  • Svar på tråden Vad ser ni på detta ultraljud?
  • Anonym (Njä)

    Oj vilka kassa bilder. Tycker inte man ser någonting. Bara mos. Ser inte ut som ett huvud... Har du inga bättre bilder?

  • Angelica1983

    Jag vet, det är screen shots från en video, därav kvaliteten.. men i videon är det iaf tydligt att magen mm är till höger och att armarna ör ovanför och under, se ny bild m märkningar :)

  • Anonym (Rosett)

    Hmm egentligen har nog ni båda rätt. Då det ser ut som att ni ringat in näsa, läppar och haka på bebisen :)

  • Angelica1983
    Anonym (Rosett) skrev 2019-01-05 10:35:22 följande:

    Hmm egentligen har nog ni båda rätt. Då det ser ut som att ni ringat in näsa, läppar och haka på bebisen :)


    Exakt! Det är en otydlig markering av mig, med det gröna inringade är det jag menar är bebisens läppar! Vad tror du?

  • Anonym (Emme)

    Men oj vilka dåliga bilder! Man ser ju ingenting. Kan verkligen inte se att du har ringat in några läppar. Fick ni inga bättre?

Svar på tråden Vad ser ni på detta ultraljud?