• Anonym (Solinsolin1)

    Hjälp

    Hej min kille har precis åkt in i fängelse han ska sitta 1 år och 10 månader har någon koll på de där? Jag känner att jag inte klarar av de och jag pushar mig själv varje dag för jag älskar han, jag har inte fått prata med honom på 2 veckor nu hur har ni löst de ?

  • Svar på tråden Hjälp
  • Anonym (Anonym)

    Hej!

    Jag hoppas att du skulle kontakta med honom snart!

  • Anonym (Anonym)

    Hej!

    Jag hoppas att du skulle kontakta med honom snart!

  • Anonym (Hjälp dig själv!)
    Anonym (Solinsolin1) skrev 2019-01-06 00:03:09 följande:

    Hej min kille har precis åkt in i fängelse han ska sitta 1 år och 10 månader har någon koll på de där? Jag känner att jag inte klarar av de och jag pushar mig själv varje dag för jag älskar han, jag har inte fått prata med honom på 2 veckor nu hur har ni löst de ?


    Varför tvingar du dig att älska honom?

    Du kanske inte vill vara tlsmns med en kriminell? Rätt beslut i så fall- hitta ngn ny och börja på nytt.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hjälp dig själv!) skrev 2019-01-06 03:32:53 följande:

    Varför tvingar du dig att älska honom?

    Du kanske inte vill vara tlsmns med en kriminell? Rätt beslut i så fall- hitta ngn ny och börja på nytt.


    Kärlek
  • Anonym (A)
    Anonym (Hjälp dig själv!) skrev 2019-01-06 03:32:53 följande:
    Varför tvingar du dig att älska honom?

    Du kanske inte vill vara tlsmns med en kriminell? Rätt beslut i så fall- hitta ngn ny och börja på nytt.
    Håller med
  • Anonym (Skaffa inte barn med honom!)

    Är det den typen av liv du vill ha? Statistiken talar sitt tydliga språk, den som döms till fängelse i 6 mån-1 år löper 40 % risk att återfalla i brott inom 3 år. . Andelen kan vara ännu högre beroende på typ av brott.

    40% risk att du sitter i samma situation igen inom 3 år.

Svar på tråden Hjälp