• ellinorsmamma

Present till gammal gubbe

Min man fyller 40 om en vecka och jag är i desperat behov av presenttips.
    Något som en man i sina bästa år kan uppskatta. Han älskar böcker, politik och sådant saker. Förslag?

• Svar på tråden Present till gammal gubbe
  • Karpet

Kanske en whiskeyprovning eller liknande? Eller weekendresa?

• Justice

Presentkort till bokaffär eller annat?

• luddigamaskrosen

det beror ju på hur mycket pengar du har att röra dig med men ett tips som min gubbe önskar sig i 30 års present det är att åka till ett ställe där man får hyra folkracebilar och åka hela familjen och krocka bilar. det är ju lite kul också eftersom att då umgås man med dom man tycker om också och så delas det ju på kostnaden...

• Som snö

40? Det är ju sjukt gammalt!
    Ett bridge-set? Boule-spel? En korg att ha brödet i när han ska mata änderna?

• Cuthalion

"Gammal gubbe" Trodde det var till svärfar eller liknande

Försök komma ihåg om det är ngt speciellt han har pratat om som han kan få eller fråga honom rakt ut vad han önskar sig. På så sätt kan han kanske få det plus något mindre som visar hu rmycket Du bryr Dig om honom etc.

• luddigamaskrosen

det finns tex i Borlänge och där tror jag man är en hel dag. Eller kanske go kart eller nåt annat man inte gör varje dag!

• Cuthalion

Annars var ju Som snös tips bra

• hulahula79

min pappa fick en käpp med ring klocka och en whiskey, men han fylla 50...

• ellinorsmamma

Har frågat honom rakt ut vad han skulle vilja ha på sin födelsedag. Men han säger att han inte önskar sig något speciellt.

Om jag inte kommer på något bra så vet jag att jag bara komer att köpa något i desperation som kanske inte kommer att vara så speciellt eller uppskattat.

Önskar fler tips!!!

• Rintintin

En gemensam helg på ett hotell nånstans. Går att göra i billigare variant - typ vandrarhem och en låda vin! weekendrea till barcelona, london eller paris?

Eller snacka ihop dig med hans kompisar och fixa biljett till ex lazerdome (man "krigar" med laserpistoler" i lag)

fotoalbum över ert gemensamma liv?

*hmmmm tänker så det knakar*

Nä. Nu tog det stopp.

Lycka till!

Svar på tråden Present till gammal gubbe