Ta en paus mitt i dejtandet?
Hej!
Jag skulle vilja ha lite hjälp med ett kärleksdilemma jag har.
Såhär jag har dejtat en kille i ca 3 månader och vi har verkligen haft de bra, de har bara klickat och de har verkligen kännts naturligt att vi ska va tillsammans. En dag när vi hängde frågade jag om hur man ex osv han hade haft och när vi kom in på de fick jag ett gäng med svar på frågorna. När jag sen frågade vår gemensamma vän (vilket jag inte borde ????) om honom och hans senaste ex så fick jag helt andra svar än va killen jag dejtade gav mig, vilket mer eller mindre betyder att han ljög för mig. Dom hade gjort slut 2 mån innan han träffat mig o inte 6 mån sen...
Nu kommer vi till problemt, jag har någonstans bortsätt från hans lögner livet går vidare än igår. Men hör om dagen när han skulle komma förbi smsade han mig att han inte längre ville ses, från de tomma intet. Han sa att hans och hans ex relation va väldigt påsfrestande och att han mådde väldigt psykist dåligt för tillfället och att jag o han därför behöver ta en paus. På en månad ungefär. Nu är min fråga till er om jag ska vänta på honom för jag tycker om honom som tusan, men gillar inte sättet han avslutade allt. Han kunde liksom inte ens ringa mig!
Ge mig lite inputs, ska jag stanna eller springa så fort jag kan bort från honom?!