• Anonym (Jordn­ära)
    Äldre 9 Jan 12:10
    221 visningar
    4 svar
    4
    221

    Glassen

    Alltså jag behöver hjälp att sondera mina tankar lite. Jag satt på ett fik med en kille (kompis typ) vi hade super trevligt han verkade ha samma humor med lite sarkastiska inslag som mig.

    Hur som helst, efter vi kommit in på ganska känsligt ämne, sex.. då tittar han mig djupt i ögonen och håller upp sin urätna glasstrut, den hamnar då i höjd med en kraftig kvinna med stora ?volanger?. Inget konstigt där, jag skrattade väl med lite.

    Men såhär några månader efter, nu börjar jag fundera på om han ville tala om något!? Hans blick var väldigt sugen och intensiv.

    Min analytiska sida säger att han nog egentligen menade att hon var tjusig och sexig i sina volanger, typ att han vill äta upp henne i struten.

    Kan någon ge mig ett klokt råd här, menar han att jag borde ha sånna volanger? Eller vad hände?

    Känner att det är lite känsligt ämne att ta upp så här lång tid efter..

  • Svar på tråden Glassen
  • Äldre 9 Jan 12:17
    #1

    Det är bara fruntimmer som kan älta såna här saker så länge efter..... ska man skratta eller gråta?

  • Äldre 9 Jan 12:51
    #2

    Om detta är något du grubblar på så får du nog fråga honom! Ingen, INGEN, annan kan svara på vad han menade, om han menade något över huvudtaget!

  • Anonym (A)
    Äldre 9 Jan 14:43
    #3

    Prata med honom.

  • Anonym (eh?)
    Äldre 10 Jan 05:29
    #4
    Långbenopluto skrev 2019-01-09 12:17:57 följande:

    Det är bara fruntimmer som kan älta såna här saker så länge efter..... ska man skratta eller gråta?


    Nej, det är nog bara galningar som kan göra det...
Svar på tråden Glassen