• Anonym (Soraya)

    Blivit portad från butik...

    Jag har blivit portad från en butik för att jag går in och vill handla med en skottkärra. Får butiken göra så? Jag behöver verkligen handla i den butiken för jag har ätit upp hela bonusdotterns födelsedagstårta som inte går att köpa någon annanstans som behövs imorgon...

  • Svar på tråden Blivit portad från butik...
  • Aniiee

    Du, det funkar inte att härma ANOF. Hon var för känd. Alla känner igen hennes trådar på sekunden.


    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Soraya)
    Aniiee skrev 2019-01-13 23:35:32 följande:

    Du, det funkar inte att härma ANOF. Hon var för känd. Alla känner igen hennes trådar på sekunden.


    Har aldrig hört talas om någon ?Anof?? Jag har borderline och ätstörning.
  • Anonym (k)

    Tårtan måste verkligen vara stor om du behöver en skottkärra för att få hem den.

  • Anonym (Soraya)

    Jag tog med skottkärran till affären för jag orkade inte lämna den i bilen. Jag köpte skottkärran sedan skulle jag handla mat

  • Aniiee
    Anonym (Soraya) skrev 2019-01-13 23:38:21 följande:
    Har aldrig hört talas om någon ?Anof?? Jag har borderline och ätstörning.
    Ja, säkert.......
    I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (Soraya)
    Anonym (k) skrev 2019-01-13 23:39:50 följande:

    Tårtan måste verkligen vara stor om du behöver en skottkärra för att få hem den.


    Skottkärran behövs till ogräsrensning och jag orkade inte gå flera kilometer till bilen med skottkärran för att sedan gå tillbax flera kilometer till affären.
  • Anonym (Soraya)
    Aniiee skrev 2019-01-13 23:40:47 följande:

    Ja, säkert.......


    Och?
  • Anonym (Soraya)
    Aniiee skrev 2019-01-13 23:40:47 följande:

    Ja, säkert.......


    Du, du tillför inget särskilt till tråden mer en en dryg attitud?
  • Anonym (Sara)
    Anonym (Soraya) skrev 2019-01-13 23:41:46 följande:

    Skottkärran behövs till ogräsrensning och jag orkade inte gå flera kilometer till bilen med skottkärran för att sedan gå tillbax flera kilometer till affären.


    Var har du ställt bilen då? Varför var din enda valmöjlighet att antingen ta med skottkärran till affären eller att lägga den i bilen? Har ni ogräs i bilen?
  • Anonym (Soraya)
    Anonym (Sara) skrev 2019-01-13 23:47:52 följande:

    Var har du ställt bilen då? Varför var din enda valmöjlighet att antingen ta med skottkärran till affären eller att lägga den i bilen? Har ni ogräs i bilen?


    Jag åt upp hela tårtan. Det har jag ångets över. Det fanns inga parkeringar när affärena. Tyvärr får jag inte stella mig på handikapp parkeringen, trots mina 124 kg och trötthett.
Svar på tråden Blivit portad från butik...