• Förväntanstid

    Vi medlemmar vill ha makten över vårt eget ord

    www.familjeliv.se/forum/thread/79357002-vill-du-kunna-radera-inlagg-som-du-sjalv-gjort-pa-familjelivs-forum/1

    Jag startade en omröstning (länk ovan) där det visade sig att det finns en stark önskan hos oss forumdeltagande att ha makt över våra egna (gamla) inlägg, i huvudsak att kunna radera dessa. Nästan samtliga vill att ni fixar detta så stt vi inte är hänvisade till att be någon annan (som kanske gör annan bedömning) för varje enskilt inlägg och inte ens kan rätta dubbelposter och felskrivningar.

    Ett mer levande forum med större respekt för deltagarna tack :) Till på köpet skulle ert arbete minska ordentligt.

  • Svar på tråden Vi medlemmar vill ha makten över vårt eget ord
  • Aniiee

    Ja, jättestark. Drygt 0,1% av medlemmarna på Familjeliv röstade, så det måste vara en jättehet fråga...


    I have a growing lack of disgust for you
  • Förväntanstid

    Varför har du problem med hur folk som varit aktiva senaste dygnet har röstat?


    Aniiee skrev 2019-01-14 13:26:45 följande:

    Ja, jättestark. Drygt 0,1% av medlemmarna på Familjeliv röstade, så det måste vara en jättehet fråga...


  • Aniiee
    Förväntanstid skrev 2019-01-14 13:50:12 följande:

    Varför har du problem med hur folk som varit aktiva senaste dygnet har röstat?


    Inget problem med det.
    I have a growing lack of disgust for you
  • Forumvärd

    Hej! 
    Vi har valt att reglera vilka inlägg som raderas via vår forumpolicy och våra forumregler. 
    En anledning till detta är bla att trådar med intressanta ämnen som engagerar eller har engagerat våra medlemmar riskerar att försvinna trots bra diskussionsunderlag och aktivitet. Vilket i sig skulle motverka ett levande och dynamiskt forum. 
    Det går alltid bra att anmäla inlägg som man önskar radera så granskar våra moderatorer dem. Är det känsliga och personliga inlägg där TS riskerar att bli igenkänd så tas dem alltid bort. Så anmäl så kikar vi mer än gärna och vi är sällan omöjliga

    När det gäller möjligheten att redigera eget inlägg så har vi lyft den frågan tidigare och jag vet att det finns med i vår önskelista till teknik. Men jag puffar för det igen

    Ha det gott
    Charlotte

Svar på tråden Vi medlemmar vill ha makten över vårt eget ord