• Anonym (Sexybabygirl)

Hur är man sexig i sängen?

Hej på er, jag har en viktig fråga till er alla där ute, främst män, men alla är såklart välkomna med tips.

Det är så att jag bokstavligt talat SUGER på sex, jag har ingen kontakt med min kropp så därför kan jag inte uttrycka mig på varken ett sexigt eller förföriskt sätt.

Detta gör mig väldigt obekväm under sexakten och resulterar i att jag blir en väldigt tråkig tjej att ha sex med.

Så snälla allihopa där ute, HUR FAN har man sex? Hur rör man sig, kan man ?öva? på något sätt? Tips på ställningar/dirtytalk eller vad som helst? Help a girl out!

• Svar på tråden Hur är man sexig i sängen?
  • Anonym (UdontHaveIt)

Antingen är du eller också är du inte, du kan inte vara ngt du inte är.. blir liksom inte sexigt! Sorry!

• Anonym (Sexybabygirl)

Det där var väldigt tråkigt svar.

Det är klart man kan träna sig till det, eller åtminstone lära sig knep?

Come on, vad är sexigt för dig om en tjej gör?

• Anonym (UdontHaveIt)
    Anonym (Sexybabygirl) skrev 2019-01-15 19:40:16 följande:

Det där var väldigt tråkigt svar.

Det är klart man kan träna sig till det, eller åtminstone lära sig knep?

Come on, vad är sexigt för dig om en tjej gör?

Fast jag är seriös, du får improvisera och hitta en stil som passar din personlighet. Jag behövde aldrig öva, har min egen stil och det har alltid gått hem, vågar nog säga att jag är klart en 10 poängar på att både förföra och prata dirty ;) inget som riktigt går att lära ut, mer mkt övning och självklart en stor dos av självförtroende. Något som alltid funkar är att njuta själv och våga ta för sig, det är porrigt isig.
  • Anonym (Kul)
    Anonym (Sexybabygirl) skrev 2019-01-15 19:16:00 följande:

Hej på er, jag har en viktig fråga till er alla där ute, främst män, men alla är såklart välkomna med tips.

Det är så att jag bokstavligt talat SUGER på sex, jag har ingen kontakt med min kropp så därför kan jag inte uttrycka mig på varken ett sexigt eller förföriskt sätt.

Detta gör mig väldigt obekväm under sexakten och resulterar i att jag blir en väldigt tråkig tjej att ha sex med.

Så snälla allihopa där ute, HUR FAN har man sex? Hur rör man sig, kan man ?öva? på något sätt? Tips på ställningar/dirtytalk eller vad som helst? Help a girl out!

Om du gillar det du gör mycket så tycker jag att det blir bra. Är nästan lite besatt av riktigt bra sex själv, gillar allt innan med, att förföra och bli förförd, det märks ju på mig ;) Det är uppskattat att man trivs i den situationen, andra tänder på att man är tänd själv och driver på det man vill skall hända.

Självförtroende och lust, det är mina bästa tips.
  • Anonym (DIN njutning!)

Tjejer som njuter och kommer (på riktigt) är det sexigaste som finns. Tjejer som vet vad de vill och behöver för att njuta och komma och vågar visa det också!

Att fejkstöna och posera i hopp om att man är sexig är det mest avtändande som finns.
  • Anonym (Linda)

Kände som dej.. Att jag inte riktigt visste vad jag skullle göra för att verka bra i sängen.

Mitt tips är att bara lägga sej ner å tokpulla så mycket det går.. Då hände det grejer.

• Anonym (H)

Man är avslappnad, självsäker och trivs med sin kropp. Man vågar visa vad man tycker om och lyssnar även på vad den andre gillar, sen möts man på hälften. Försök inte efterlikna någon annan och stöna inte som om du är med i en porrfilm. Visa bara att du njuter med hela din kropp!

• Anonym (Flyter allt på)

Flyter allt på bra nu. Är det något alla tjejer vill bli bättre på?

• Tom Araya

Jag tycker det är vansinnigt sexigt när hon på ett naturligt och ohämmat sätt kan visa kåthet, njutning, åtrå (till mig) och vad hon vill. Hon behöver inte alls hålla på och posera sexigt som en modell.

Det finns dock några saker som jag specifikt tänder på och det är när hon medvetet vänder upp rumpan mot mig, kanske naken eller med kjol/klänning och utan trosor. Det andra är när vi har eller ska ha sex, hon står på alla fyra eller ligger halvt på sida och vrider överkropp och huvud för att möta min blick, som att hon vill se hur kåt jag är eller visa hur kåt hon är.
    Tar hon på mig och viskar sexuella saker hon vill att jag gör med henne eller som hon vill göra med mig så tänder jag.
  • Anonym (Lite samma problem)

Har lite samma problem. Testade vara ärlig med att berätta att även om jag är ensam mamma har jag ändå mindre sexuell erfarenhet än en nunna så säg till om eller kanske när jag gör något knasigt. Annars prövar jag mig fram. Penisen är ganska smärtkänslig så man vet ganska snart om man gjort något stort fel.

Svar på tråden Hur är man sexig i sängen?