Anonym (Sexybabygirl) skrev 2019-01-15 19:16:00 följande:
Hej på er, jag har en viktig fråga till er alla där ute, främst män, men alla är såklart välkomna med tips.
Det är så att jag bokstavligt talat SUGER på sex, jag har ingen kontakt med min kropp så därför kan jag inte uttrycka mig på varken ett sexigt eller förföriskt sätt.
Detta gör mig väldigt obekväm under sexakten och resulterar i att jag blir en väldigt tråkig tjej att ha sex med.
Så snälla allihopa där ute, HUR FAN har man sex? Hur rör man sig, kan man ?öva? på något sätt? Tips på ställningar/dirtytalk eller vad som helst? Help a girl out!
Jag tycker det är vansinnigt sexigt när hon på ett naturligt och ohämmat sätt kan visa kåthet, njutning, åtrå (till mig) och vad hon vill. Hon behöver inte alls hålla på och posera sexigt som en modell.
Det finns dock några saker som jag specifikt tänder på och det är när hon medvetet vänder upp rumpan mot mig, kanske naken eller med kjol/klänning och utan trosor. Det andra är när vi har eller ska ha sex, hon står på alla fyra eller ligger halvt på sida och vrider överkropp och huvud för att möta min blick, som att hon vill se hur kåt jag är eller visa hur kåt hon är.
Tar hon på mig och viskar sexuella saker hon vill att jag gör med henne eller som hon vill göra med mig så tänder jag.