• Anonym (Kall)
    Äldre 18 Jan 19:29
    204 visningar
    3 svar
    3
    204

    Hur är blödningen vid missfall

    Hur har er blödning vid missfall sett ut? Jag hade bruna flytningar under tre dagar och sen igår började jag helt plötsligt störtblöda. Det fullkomligt rann ut och jag fick sitta på toaletten i 45 minuter. Både blod och klumpar kom ut. Dagen efter, nu idag, har det slutat lika tvärt som det började. Har inte varit på någon kontroll.

  • Svar på tråden Hur är blödningen vid missfall
  • Anonym (Kall) Trådstartaren
    Äldre 18 Jan 19:29
    #1

    Tillägg att jag i princip inte upplevde någon smärta alls.

  • Anonym (4)
    Äldre 18 Jan 19:31
    #2

    Haft ont, fått ut klumpar, blödit mer än mens vid de tidiga missfallen. De sena har jag haft värkar, störtblödit enorma mängder och nästan svimmat av smärtan. Blödde 2,5 vecka v.11, 4,5 vecka v.7 och 7 veckor v.14.

  • Anonym (Mal)
    Äldre 18 Jan 20:01
    #3

    När jag fick missfall för några år sedan började det med en liten brunaktig blödning. Två dagar senare var det samma blödning, men jag hade ont i ländryggen, det var en hemskt diffus smärta på något vis, en man inte kunde sätta fingret på riktigt var den satt.
    På morgonen dagen efter känner jag att det är någonting på gång, som om någonting vill ut. Knep för allt jag var värd och sprang till toaletten och det bara rann ur mig, blod och klumpar.

    Smärtan i ryggen försvann i samma ögonblick och jag blödde lite smått i någon dag efter det.

    Det var det lixom :)

Svar på tråden Hur är blödningen vid missfall