Naturtrogen dildo - något att ha?
En naturtrogen dildo utan vibrator eller liknande, är det något att satsa på? Du som har en, gillar du den? Du som inte har en, tror du att du skulle gilla en sådan?
En naturtrogen dildo utan vibrator eller liknande, är det något att satsa på? Du som har en, gillar du den? Du som inte har en, tror du att du skulle gilla en sådan?
Har en King cock. Väldigt naturtrogen, ser och känns lite som en riktig kuk. Men den är typ större än 95% av killarna, så i den bemärkelsen är den inte naturtrogen.
Folk gillar väldigt olika sexleksaker. Men de är inte så dyra, så man kan ju köpa några olika sorter som har bra betyg för att testa.
Har en men nej.. min make gillar när jag använder den men jag tycker att det är trist.. använder hellre min magic wand! Googla och köp en sån istället så kan jag lova dig sjuka orgasmer!
Det finns inga som är naturtrogna.
Röstade inte eftersom mitt svar inte fanns med, jag har ingen och skulle inte vilja ha en heller. Tycker de ser tråkiga ut, vill jag onanera vill jag ha något roligare som hjälper mig att komma. Vill jag bara ha nåt för in-ut väljer jag pojkvännens kuk alla dagar i veckan. En naturtrogen dildo vore för trist helt enkelt.
Det finns inga som är naturtrogna.
Har en King cock. Väldigt naturtrogen, ser och känns lite som en riktig kuk. Men den är typ större än 95% av killarna, så i den bemärkelsen är den inte naturtrogen.
Folk gillar väldigt olika sexleksaker. Men de är inte så dyra, så man kan ju köpa några olika sorter som har bra betyg för att testa.
Jag är en riktig leksalssamlare och bland mina naturtrogna dildos föredrar jag dem från Fleshjack, har flera. De är sköna att ta på, håller kroppsvärmen fint och man blir kåt av att bara se på dem. Jag tycker om att kunna dra ut byrålådan och välja vilken kuk som ska få tillfredsställa mig just den dagen.
Att den är större än en genomsnittlig kuk spelar mindre roll tänker jag. Men just att de inte vibrerar, hoppar, suger eller blåser. Kan man uppskatta den ändå? Det finns en uppsjö av sådana men man läser sällan om de här. I trådar hänvisar man till Wand eller Satisfyer eller liknande. Om en naturtrogen dildo är så bra, varför finns så många olika? Jag tänker att folk måste köpa dem då annars skulle de försvinna från marknaden.
Att den är större än en genomsnittlig kuk spelar mindre roll tänker jag. Men just att de inte vibrerar, hoppar, suger eller blåser. Kan man uppskatta den ändå? Det finns en uppsjö av sådana men man läser sällan om de här. I trådar hänvisar man till Wand eller Satisfyer eller liknande. Om en naturtrogen dildo är så bra, varför finns så många olika? Jag tänker att folk måste köpa dem då annars skulle de försvinna från marknaden.