ballerinakakaoreo skrev 2019-01-22 22:52:19 följande:
Usch jag är i samma sits, det suger röv!
Jag är på bim-6 eller ÄL+10 idag och har tagit 4 tester hittills bara för att jag tyckte mig se ett svagt streck på det första testet som jag tog på ÄL+8. Strecken syns knappt med blotta ögat utan jag tar kort på dem och trixar lite med dem tills det syns ordentligt, och nu har jag bara ett test kvar som jag får vänta med tills BIM. Har otrolig molvärk med svullen mage, illamående, svullna bröst, yrsel då och då, otroligt trött och ökad törst. Säkert fler symptom men dessa är mest påtagliga. Jag kommer på mig själv sitta för att klicka hem nya test men tänker istället att jag har ett kvar och måste vara tålmodig, det blir ju så jäkla dyrt. Men det är så svårt.. Hur ska man göra för att dagarna ska gå fortare och slippa tänka på testerna???
Själv har jag motsatt problem med testet jag tog - jag ser ett svagt, svagt streck men det försvinner helt på bild. Kan knappt redigera fram det om mitt liv hängde på det haha
Dagarna går verkligen långsamt =/ Tyvärr har jag ingen aning om hur man får dom att gå fortare, eller hur man tänker på något annat, för det har jag inte lyckats med själv =/
Nu är jag så illa tvungen att vänta med att testa eftersom jag inte har några hemma, dom kommer
kanske idag. Får se om jag klarar att vänta till helgen eller om det blir test imorgon redan... (på äl+17 eller äl+13 borde väl ändå vara helt okej att testa?)