• Anonym (Förstörd)

Victoria Milan -vill veta otrogen?

Har tyvärr hittat massa mail från victoria milan

I en dold mapp i partnerns mailkorg, men inne i socialt syntes inte i inkorgen.

Letade efter ett mail med bilder vi skulle framkalla.

Blev helt choklad!! klickade på länken och kom vidare till hans inlogg

Och profilsida, betalat för ett år för drygt 3000:-!!!

Premium hade gått ut 31/12 2018, så kunde inte se om han varit aktiv

När och om han träffat någon, hans avsikter osv..

Jag vill få fram fakta! Innan jag oonfronterar honom, har en kniv i magen

Mår så dåligt av att tänka på detta.

Snälla någon som vet hur jag kan se hans aktiviteter, alltså om han vart inne regelbundet senaste året, samt meddelanden osv

Vet de är dumt snoka.. men de gäller min framtid och mitt barns

Han är den som är deivande i att flytta ihop, och skaffa barn

Känner mig så förstörd jag vill ha fakta!

Snälla någon som kan hjälpa mig?

Vill inte berätta/prata med någon jag känner just nu om detta

• Svar på tråden Victoria Milan -vill veta otrogen?
  • Fjäril kär

Spelar det någon roll egentligen eftersom du har bevis på medlemskap? Han har ju aktivt valt att gå med och betala för det. Det är väl bevis nog?

• TriC

Vad mer behöver du veta? Han har aktivt letat efter någon att vara otrogen med. Inte troligt att han lyckats via just den sajten eftersom det nästan bara är män som är medlemmar. Men han har säkert sökt även via andra kanaler. 

Som sagt, du vet det du behöver veta. Detta är ingen man att bilda familj med, för han har varit / har försökt vara otrogen. 

Dumpa!!

• Anonym (Förstörd)

Men jag vill veta, hur de ligger till iallafall sån är jag.

Senaste mailet var ifrån mars 2018, kan de tyda på inaktivitet swdan dess?

Vi hade ett uppehåll jan-mars 2018. Därav jag vill veta när han var aktiv, osv

För att se om han är ärlig.

Sökte inte efter vad någon tycker, utan om hjälp att ta reda på fakta

Klart värsta som kunde hända, men jag vikl ha svar för att troligen kunna gå vidare

Då detta gäller ett förhållamde på lite över 5år.. dd är lång tid.

Inget jag kastar bort utan ha fakta.

Tex om han endast surfat runt, för dämpa sin ångest osv- inte okej

Men mer okej såklart än att varit aktiv, när vi varit ihop

Och de värsta om han träffat någon/några

Hans avsikter.

• Anonym (Avsluta, finns ingen framtid med honom.)

Vi vet att han varit medlem och aktiv på en knullsida.
    Räcker mer än väl för att med kort varsel göra slut/skilja sig.

Går inte att rädda. Hade du inte fått reda på det hade han aldrig berättat det själv.

• Anonym (Hade inte stannat)
    Anonym (Förstörd) skrev 2019-01-22 16:02:37 följande:

Klart värsta som kunde hända, men jag vikl ha svar för att troligen kunna gå vidare

Hans avsikter.

Konfrontera honom och försök att få svar på de frågor som kan ligga kvar i tankarna och ruva även om du går vidare, men räkna inte med att han har några svar som är goda nog åt dig. Jag förstår att du har hunnit bygga upp ett liv med honom under dessa 5 år men jag hade föreberett mig i tanken på att lämna relationen. Victoria Milan är ingen vanlig dejtingsida utan speciellt för gifta människor som söker efter en diskret affär så det hade stört mig om min man hade valt en sådan sida även om ni hade en paus just nu. Tänk ut vad du behöver ställa för frågor till honom för att få mer klarhet men en årsprenumeration på en sådan sida låter inte lika spontant som att ladda ned tinder och kolla in andra singlar medan man tar en paus från förhållandet.
  • Fjäril kär

Avsikten med ett medlemskap på en otrohetssida är väl ganska uppenbar?

Victoria Milan är ingen sida man bara "råkar" hamna på.

Eftersom han aktivt betalat för medlemskap under ert förhållande på en OTROHETSSIDA så är väl syftet klockrent uppenbar?

• Anonym (Avsluta, finns ingen framtid med honom.)
    Fjäril kär skrev 2019-01-22 16:20:37 följande:

Avsikten med ett medlemskap på en otrohetssida är väl ganska uppenbar?

Victoria Milan är ingen sida man bara "råkar" hamna på.

Eftersom han aktivt betalat för medlemskap under ert förhållande på en OTROHETSSIDA så är väl syftet klockrent uppenbar?

Ja, det var inte av misstag han hamnade där.
  • Anonym (Ante)

Om prenumerationen har gått ut är det förmodligen svårt att få fram någon historik på vad han har haft för kommunikation och kontakter under sin tid på sajten. Så var det för mig och min blivande fru som träffades via en dejtingsajt. Efter att vi hade träffats så avslutade båda sina prenumerationer på dejtingsajten, när vi hade kärat ned oss rejält efter ett par månader kom vi på att det hade varit roligt att läsa allt vi skrev den första veckan innan vi träffades första gången. Dejtingsajten hade ingen back-up och kunde inte ta fram någon tidigare kommunikation åt oss, trots att vi var villiga att betala för det. 

Hursomhelst, ditt dilemma. Jag tycker som andra har skrivit att det faktum att han har betalat dyra pengar för en sån sajt verkligen ger dig rätt att ifrågasätta vad han har hållit på med. Du får vara beredd att han säger att det bara var under ert uppehåll, och då är det upp till dig att antingen tro på honom eller tvärtom inte tro på det han säger. Och tror du honom får du antingen acceptera att han var medlem där under ert uppehåll, eller om du tvärtom känner dig äcklad av att han tagit ett sånt steg. Kanske inte det mest handfasta rådet att komma med i din situation men allting beror ju på olika saker, och hur mycket du är beredd att acceptera. 

• Anonym (Annabus)
    Anonym (Förstörd) skrev 2019-01-22 16:02:37 följande:

Hans avsikter.

Du skriver att hans medlemskap gick ut 181231. Antar att det innebär att han blev medlem ett år innan?

Och så säger du att sista mailet han fick var i mars?

Då är det ju precis under den perioden ni hade uppehåll i ert förhållande.

Vad man ska tycka om det moraliskt sett finns det nog många tankar om.

Men att han velat kolla marknaden när ni inte var ihop är väl inte lika med otrohet? Eller hur ser du på saken?
  • Anonym (Förstörd)

De bara känns inte alls som han

Och inte alls den personen jag känner, skulle aldrig vara inne på en sådan sida

Otrohet är inte acceptabelt, har vi diskuterad tidigare pga

En vän till honom var de.

Obehagskänsla se att han just sökt där

Och så snabbt 3-4dgr efter vårat break, han va såå ledsen

Och tyckte de va fruktabsvärt, ringde grät i tel osv..

Sen att hen registretat sig... och! Betalat massa pengar

Samt skrivit vad han tänder på, attraheras av

Och de värsta, på frågan i profilen har du ett eget kärleksnäste"?

Står svar JA va fan menas med de, en knullatuga? ((((

Trodde aldrig detta ens var möjligt.

Jag är i chock!

• EmberEyes

Hur menar ni att han var otrogen om han skapar ett medlemskap när han och TS inte är tillsammans? Vad TS kan utläsa så har mannen inte varit aktiv sedan de blev tillsammans igen. Vari ligger otroheten? (Om nu överenskommelsen inte uttalat var en paus från varandra men utan tillåtelse att utforska andra personer/relationer).

• Anonym (Pelle)
    EmberEyes skrev 2019-01-23 05:51:37 följande:

Hur menar ni att han var otrogen om han skapar ett medlemskap när han och TS inte är tillsammans? Vad TS kan utläsa så har mannen inte varit aktiv sedan de blev tillsammans igen. Vari ligger otroheten? (Om nu överenskommelsen inte uttalat var en paus från varandra men utan tillåtelse att utforska andra personer/relationer).

Kanske räcker med att han intresserat sig av andra upptagna som kan vara otrogen med honom eller tanken på att över huvud taget befinna sig på en dylik sida. Och dessutom två dagar efter uppehållet reggar o betalar.. och samtidigt ringer och saknar Ts. .. ?
  • EmberEyes
    Anonym (Pelle) skrev 2019-01-23 07:29:22 följande:
    Kanske räcker med att han intresserat sig av andra upptagna som kan vara otrogen med honom eller tanken på att över huvud taget befinna sig på en dylik sida. Och dessutom två dagar efter uppehållet reggar o betalar.. och samtidigt ringer och saknar Ts. .. ?
    Så om du inte är i en relation med en individ så är du otrogen mot denna individ om du reggar dig på en dejting-sida (oavsett om det är VM eller tinder) samtidigt som du visar intresse för denna person som du inte är tillsammans med. Mycket intressant definition av "otrohet".

För mig personligen så ska en såpass snäv och udda definition av otrohet vara uttalad och överenskommet, innan den kan börja gälla.
  • Anonym (Pelle)
    EmberEyes skrev 2019-01-23 10:29:41 följande:

Så om du inte är i en relation med en individ så är du otrogen mot denna individ om du reggar dig på en dejting-sida (oavsett om det är VM eller tinder) samtidigt som du visar intresse för denna person som du inte är tillsammans med. Mycket intressant definition av "otrohet".

För mig personligen så ska en såpass snäv och udda definition av otrohet vara uttalad och överenskommet, innan den kan börja gälla.

Sa jag att det var otrohet?

Vad deras paus innebär kan vi inte veta men att han reggar sig och betalar medlemsavgiften på en otrohetssida får alarmklockan att ringa rejält.

Att aktivt delta i någon form av otrohet oavsett vem som är upptagen är väl tillräckligt vidrigt ur ts synvinkel?
  • Anonym (Hmmmm....)
    EmberEyes skrev 2019-01-23 10:29:41 följande:

Så det första man gör när man gör slut/tar en paus i sitt förhållande är att regga sig på en sida för folk som vill vara otrogna? Det är inte i första hand en site för singlar som söker seriösa förhållanden direkt.
  • Anonym (Desperat)
    Anonym (Förstörd) skrev 2019-01-22 15:41:47 följande:

Har tyvärr hittat massa mail från victoria milan

I en dold mapp i partnerns mailkorg, men inne i socialt syntes inte i inkorgen.

Letade efter ett mail med bilder vi skulle framkalla.

Blev helt choklad!! klickade på länken och kom vidare till hans inlogg

Och profilsida, betalat för ett år för drygt 3000:-!!!

Premium hade gått ut 31/12 2018, så kunde inte se om han varit aktiv

När och om han träffat någon, hans avsikter osv..

Jag vill få fram fakta! Innan jag oonfronterar honom, har en kniv i magen

Mår så dåligt av att tänka på detta.

Snälla någon som vet hur jag kan se hans aktiviteter, alltså om han vart inne regelbundet senaste året, samt meddelanden osv

Vet de är dumt snoka.. men de gäller min framtid och mitt barns

Han är den som är deivande i att flytta ihop, och skaffa barn

Känner mig så förstörd jag vill ha fakta!

Snälla någon som kan hjälpa mig?

Vill inte berätta/prata med någon jag känner just nu om detta

Vem vill vara tillsammans med en looser som betalar 3000 spänn för att komma i takt med ansra upptagna kvinnor? DUMPA!! Han är desperat och patetisk.
  • Anonym (Förstörd)

Lite så jag känner.. avsmak av sidan! De finns ju massa

Sidor som tinder, badoo osv. Men avsikten hitta någon upptagen/el när man själv är upptagen är så jag får uppfattningen av den sidan, äckligt!

De som är de konstigaste är att de är såå olikt den jag lärt känna och delat livet, mitt barn, semestrar, vardagen

Haft som stöd på anhörigs begravning osv

De gör ont i hjärtat.

Swn står de på sidan söker, utaeendemässigt, vad gillR för sex.. och har ett kärleksnäste!!

För mig känns de som jag har ett ställe jag brukAr

Knulla upptagna tjejer på!?

Elelr är de obligatoriskt svara på sidan

Fattar inte

Senast igår ville hen prata om framtiden med samboliv barn osv.

• EmberEyes
    Anonym (Hmmmm....) skrev 2019-01-23 10:46:32 följande:
    Så det första man gör när man gör slut/tar en paus i sitt förhållande är att regga sig på en sida för folk som vill vara otrogna? Det är inte i första hand en site för singlar som söker seriösa förhållanden direkt.
    Men vilken rätt har du att diktera "dejting"-villkoren för en person du inte ens har en relation med?
    Det är helt OK att tycka att det är vidrigt beteende och agera därefter (dumpa, konfrontera osv), men att kalla det för otrohet...
Svar på tråden Victoria Milan -vill veta otrogen?