• Anonym (Frågvis)

Kollega gör mig vansinnigt kåt.

Till saken hör att jag är singel och hon är singel. Problemet är att hon är 15 år äldre än mig och vi har pratat relationer rent allmänt. Eller ja vi har pratat om livet i största allmänhet.

Vi har egentligen ingen relation mer än tiden vi är på jobbet och det är inte så att vi hänger eller pratas vid speciellt ofta utan det har skett då och då i snart ett år.

Men herregud hon har en kropp som har allt jag tänder på.

Smal, vältränad, små tuttar, nätt rumpa och vet att hon har ett par mindre tatueringar på överkroppen. En tvättäkta MILF.

Lägg till humor och integritet som personlighetsdrag.

Sen kommer min fantasi in och jag vet att jag hade gett henne en rejäl omgång mellan lakanen.

Hursomhelst hon är sjukt attraktiv så att det är svårt att umgås utan att få kåtslag, minsta lilla hon böjer sig fram eller att hon ler eller drar ett snuskskämt så får jag räkna till 100 och tänka på deklarationen, begravningar och städning.

Vet inte vad jag ska göra?

• Svar på tråden Kollega gör mig vansinnigt kåt.
  • Anonym (go for it)

Låter underbart! Bjud ut henne. Äldre kvinnor gillar ju ofta unga attraktiva män, pratar av egen erfarenhet;)

• Anonym (Marabou)
    Anonym (Frågvis) skrev 2019-01-22 17:39:46 följande:

Till saken hör att jag är singel och hon är singel. Problemet är att hon är 15 år äldre än mig och vi har pratat relationer rent allmänt. Eller ja vi har pratat om livet i största allmänhet.

Vi har egentligen ingen relation mer än tiden vi är på jobbet och det är inte så att vi hänger eller pratas vid speciellt ofta utan det har skett då och då i snart ett år.

Men herregud hon har en kropp som har allt jag tänder på.

Smal, vältränad, små tuttar, nätt rumpa och vet att hon har ett par mindre tatueringar på överkroppen. En tvättäkta MILF.

Lägg till humor och integritet som personlighetsdrag.

Sen kommer min fantasi in och jag vet att jag hade gett henne en rejäl omgång mellan lakanen.

Hursomhelst hon är sjukt attraktiv så att det är svårt att umgås utan att få kåtslag, minsta lilla hon böjer sig fram eller att hon ler eller drar ett snuskskämt så får jag räkna till 100 och tänka på deklarationen, begravningar och städning.

Vet inte vad jag ska göra?

Hur gamla är ni? Tror det kan ha lite betydelse för dina chanser. Har hon många barn?
  • Anonym (Frågvis)

Jag är 35 år och hon 50 år.

Hon har ett barn.

• Anonym (Nope)
    Anonym (go for it) skrev 2019-01-22 17:43:54 följande:
    Låter underbart! Bjud ut henne. Äldre kvinnor gillar ju ofta unga attraktiva män, pratar av egen erfarenhet;)

Nej det gör vi inte. Vad har du fått det ifrån?
  • Sandratyj

Men vad är du rädd för?

Visa ditt intresse! I värsta fall säger hon nej!

Ålder är inget hinder!

• Chattisen

Låter som en het milf :) 35/50 är ju inget att bråka om, bara att köra. Kan bli hur bra som helst!

• Sandratyj
    Anonym (Nope) skrev 2019-01-22 21:18:39 följande:

Nej det gör vi inte. Vad har du fått det ifrån?

Hon har ju skrivit OFTA!!!
  • Anonym (Think Trump.)
    Sandratyj skrev 2019-01-22 22:18:31 följande:
    Vi säger att jag är sjuk...men du är ju sjukare? Som trots att du ogillar mitt tråd och bild skriver kommentar efter kommentar. Kan slå vad om att du är kvinna/tjej som är singel
    Men är knappast din fitta på bilden.
  • Sandratyj
    Anonym (Think Trump.) skrev 2019-01-22 22:23:59 följande:

Men är knappast din fitta på bilden.

Min bild eller inte min bild! Öppna inte tråden bara!!
  • Anonym (Marabou)
    Anonym (Frågvis) skrev 2019-01-22 21:15:33 följande:

Jag är 35 år och hon 50 år.

Hon har ett barn.

Okej. Tänker du dig mer än sex? Tror du att hon förstår vad du vill?
  • Anonym (Kille)

Låter riktigt kul, önskar att jag hade något liknande. Eller ja, inte riktigt lika imponerande som dig, men jag har en tjej på jobbet som är väldigt het som besöker mig ibland i mitt jobb. Hon ler, hon är hos mig ovanligt ofta, mer än hon behöver för sitt jobb och jag är jättesugen på henne.

Dock tror jag att hon har en kille och att hon säkert inte tänker samma sak som jag gör. Jag vet att vi killar överdriver vad vi upplever jämfört med vad kvinnor gör. även undermedvetet.

Sen är det så att denna tjej är färgad och från ett annat land och jag har aldrig varit med en sådan tjej vilket gör det ännu mer spännande, men det kommer troligen aldrig bli något. Jag får fortsätta at drömma.

• Anonym (U2)

Ja, eftersom kvinnan är den som är den äldre i det här fallet så kan hon mycket väl vara attraherad. Kvinnor känner sig ofta dragna till yngre män när de passerat en viss ålder.
  • Anonym (Gubben)

Är det så träffarna måste vara ytterst diskreta. Unga män är det 35-40 
  • Anonym (go for it)
    Anonym (Gubben) skrev 2019-01-23 01:05:47 följande:
    Nja för mig är det nog mellan 27-33 ca. Hur menar du diskreta?
  • Anonym (Rödluvan)
    Anonym (Gubben) skrev 2019-01-23 01:05:47 följande:

Varför diskreta? Båda är singlar och finns inget att dölja. I vilket fall är åldersskillnaden inte speciellt stor.

Kvinnor över 50 gillar ofta ännu yngre killar.
  • Anonym (Gubben)
    Anonym (go for it) skrev 2019-01-23 01:54:12 följande:
    Nja för mig är det nog mellan 27-33 ca. Hur menar du diskreta?
    Jag tänkte att många kanske inte är öppna med det men jag kanske har fel 
  • Anonym (Gubben)
    Anonym (Rödluvan) skrev 2019-01-23 05:31:02 följande:
    Kvinnor över 50 gillar ofta ännu yngre killar.
    Har du fått det berättat för dig?
  • Anonym (Rödluvan)
    Anonym (Gubben) skrev 2019-01-24 21:36:20 följande:

Har du fått det berättat för dig?

Kanske det...men inkluderar mig själv också:)
  • Anonym (Nick)

Vilken härlig känsla. Försök att läsa av henne...är hon nyfiken på dig? Gör hon sig tillgänglig för dig? Om din avläsning inte gör dig helt säker så släng en halvflirtig kommentar med glimten i ögat..eller kanske flera så du får lite mer kött på benen och vågar slå till seriöst.

Lycka till!

Ni pratade om diskret. Skulle ju kunna vara ett önskemål om är nyligen separerad och inte är redo att stöta sig med omgivningen!?

• Anonym (Gubben)
    Anonym (Rödluvan) skrev 2019-01-26 06:27:02 följande:
    Kanske det...men inkluderar mig själv också:)
    vad menas med ännu yngre 23 åringar?
Svar på tråden Kollega gör mig vansinnigt kåt.