Vad händer?
Jag o min pojkvän gjorde slut för ett par månader sen och har inte setts sen dess, har haft lite sporadisk sms kontakt o nåt enstaka telsamtal som vänner. Han klargjorde innan julen att det inte funkade mellan oss av praktiska skäl o då tappade jag hoppet. Jag har därefter hamnat i en jobbig privat familjesituation där han har varit ett stöd bl a o kommit med goda råd. För några dagar sedan skulle vi ses o träna ihop, som vänner. I början var vi båda lite trevande mot varandra eftersom vi inte setts sen det tog slut. Men plötsligt under träningen på utegymet stannar han upp, ger mig en lång kram o säger att allt kommer lösa sig för mig. Sen ger han mig en lång kyss! Det hela slutade efter träningen med att vi åkte hem till honom o käkade, duschade o löpte linan ut, på hans initiativ vill jag tillägga. Och det gjorde mig glad. Det var precis som förr! Sen åkte jag hem till mig senare på kvällen och vi båda tackade för en trevlig kväll. Inga planer framåt eller nåt. Och vi har inte hörts på två dagar. Vad tror ni hans avsikt var med detta, bara utnyttja situationen eller känslor? Helt ärligt? Eller ska vi vara vänner med förmåner?