Han svarar inte längre, ska man säga något?
Hej!
Kort sagt så har jag börjat skriva med en kille, eller skrev... Vi chattade intensivt från morgon till kväll i två veckor ungefär. Alltid från att skriva *godmorgon* till att skriva *godnatt*, ofta längre in på natten än man borde, sådär mysigt när man chattar med någon rolig person. Men en dag skulle han ut med vänner(läs supa), och där slutade min solskenshistoria... Det sista jag fick var ett *okej*. Senare samma kväll skickade jag och frågade *hur det går?* men inget svar på 1,5 dagar. Vilket är konstigt eftersom vi snackat nästan konstant dagarna i änden.
Fattar inte varför jag blev så fäst vid denna person såhär snabbt men fan, mitt hjärta får inget lugn. Som ni kanske ser med dethär inlägget så ligger jag mitt i natten och kan inte sova då jag inte vet vad som hände. Han gav inga tecken på att han ville avsluta, tvärtom berättade han hur mycket han gillade mig och så... Tänk har han dött? Ja alla alternativ går genom mitt huvud.
Tycker ni jag är för på om jag skriver något igen till honom? Eller ska jag vänta tills det blir vardag? Hur hade ni gjort?
Det är såklart ok ifall han inte vill snacka längre (plötsligt) men jag bara måste få veta... :(