Halsbränna
Ni som har eller har haft halsbränna under eran graviditet, i vilken vecka började den? Ska ta ett gravtest i morgon om mensen inte har kommit men är 90% säker att jag är gravid.
Ni som har eller har haft halsbränna under eran graviditet, i vilken vecka började den? Ska ta ett gravtest i morgon om mensen inte har kommit men är 90% säker att jag är gravid.
Kom när magen började trycka uppåt och bli stor- typ v25
Halsbrännan kom när livmodern började trycka på magsäcken, så efter v 30 minst! Fast ibland kunde jag få halsbränna efter alla kräkningar i tidig graviditet.
Jag började få halsbränna i vecka 20 ungefär. Det är sju år sedan nu och jag har fortfarande mycket halsbränna efter det.
Tack för svaren. Skulle jag nu vara gravid så är jag i vecka 4. Kanske tidigt att få halsbränna
Tack för svaren. Skulle jag nu vara gravid så är jag i vecka 4. Kanske tidigt att få halsbränna
Halsbränna är inte det enda symtom jag har :) kom bara o tänka på halsbränna bara
Ökat progesteron kan ge halsbränna jättetidigt efter ett ägg är befruktat. Har haft det ett par gånger efter ägglossning, men sen har ägget inte fäst ändå tyvärr. men som sagt, ett befruktat ägg gör att progesteronet ökar mer än vad det gör av ett obefruktat ägg, vad jag har lärt mig iallafall.. så det är nog positivt men såklart ingen garanti för graviditet ????