Jag tänder på äldre kvinnor
Sedan några år gillar jag damer som är betydligt äldre än jag själv: gärna 15-20 år äldre. Många kvinnor är som sexigast i 60-årsåldern, det är min bestämda uppfattning. Är jag ensam om den?
Sedan några år gillar jag damer som är betydligt äldre än jag själv: gärna 15-20 år äldre. Många kvinnor är som sexigast i 60-årsåldern, det är min bestämda uppfattning. Är jag ensam om den?
Nej du är inte ensam ????
Har alltid gillat äldre mogna kvinnor, är dem lite mulliga så är dessa gudinnor så fina ????
Jag med! Är själv 31. Kvinnor 33-40 år med bra erfarenhet av sexlivet.
Oslagbart.
Så ni män som vill ha kvinnor som är 15-20 år äldre ni är nog ganska få skulle jag tro. Jag är tvärtom vill ha tjejer som är 15 år yngre. Är 41. Tror de flesta män är som jag. Men alla är olika.
Ja äldre kvinnor är så tilldragande och fina. ???? Har alltid gillat äldre mogna kvinnor. Men aldrig haft något ihop med en äldre kvinna tyvärr. Kram på er alla äldre mogna kvinnor ????????
Jag är 38 och min älskarinna är 72 år jag gillar det =)
Nej, du är inte ensam om den uppfattningen.
Jag skulle så gärna vilja ha sex med en äldre kvinna gärna mullig. Men jag förstår att kvinnor inte hoppar isäng med vem som helst. Inte lätt att träffa någon kvinna i 60 års åldern och uppåt i Malmö Ystad trakten verkar det som enligt en gammal vän som alltid gillat äldre kvinnor. God natt på er alla ????