• momme99

Vart hittar man äldre kvinnor som är ute efter yngre ?

Jag är en 19 årig man (snart 20) som har letat ganska länge efter äldre kvinnor. Har varit inne på dejting och  knull sidor men har inte haft turen att hitta en. Finns det andra sätt jag kan leta på?

• Svar på tråden Vart hittar man äldre kvinnor som är ute efter yngre ?
  • momme99
    Sexlicens skrev 2019-01-29 13:41:16 följande:

BC, K6, Tinder, Badoo, krogen...

Har letat i alla dessa förutom krogen, men har inte lyckats hitta någon
  • Miss Sunny
    momme99 skrev 2019-01-29 14:28:06 följande:
    Krogen, pub, kryssning o.dyl. Beror lite på dig själv också. Hur gammal är du ?
  • Anonym (Nä)

Äldre kvinnor 30+ 40+ träffar väl inte yngre killar (19-22)?

• Anonym (Praktisk)
    momme99 skrev 2019-01-29 14:28:06 följande:
    Ålderdomshemmet.

Att dom är intresserade av yngre män betyder inte att dom är intresserade av dig.
    Du är tydligtvis inte Guds gåva till kvinnorna. Tomte
  • Anonym (Kvinna snart 40)

Jag tror inte du söker "äldre" får då är det ju typ ålderdomshemmet som gäller...

Om du söker mogna attraktiva kvinnor, s k MILF:s, så är det ett tips att söka på platser där det finns många mogna kvinnor.
    Våga flörta, även i vardagen. Min uppfattning är att mogna kvinnor med erfarenhet ofta är mer öppna för en flirt än vad många unga tjejer är. Mycket större chans att det kan leda till ett nästa steg med en mogen kvinna än med en ung tjej.

Krogen är en klassiker, även om det kanske inte är det bästa tipset, och jag tror att det är ett bättre tips för en ung man att finna en mogen kvinna på krogen än att finna en ung tjej. Det är nog rätt vanligt att mogna kvinnor som går på krogen inte är helt ointresserade att få uppvaktning från en ung man.
    Däremot är det nog ofta svårare för den unga mannen att få till det med en ung tjej.

Unga män som är intresserade av mogna kvinnor; våga mera!
    De flesta mogna kvinnor har inte förstått att unga läckra män skulle kunna vara intresserade av henne. Om hon bara förstår att du accepterar henne som mogen kvinna, och hennes mogna kropp, så blir nog många smickrade och lite sugna. Jag förstår att hennes mognad och erfarenhet skapar en viss respekt som försvårar en första kontakt. Men våga lite mera så ska du se att det finns en chans.
    Du måste också förstå att det är mycket svårt, och tabubelagt, för en mogen kvinna att öppet visa sitt intresse för en ung man. Vilket gör att du måste våga ta första steget.
    Våga ta chansen, för vad är det värsta som kan hända?
    Och vad är det bästa..?

• Miss Sunny
    Anonym (Nä) skrev 2019-01-29 15:34:02 följande:

Äldre kvinnor 30+ 40+ träffar väl inte yngre killar (19-22)?

Fan vad trött jag blir på det jälva tjatet. I varenda tråd om detta ämnet kommer denna kommentar. Är det deg hela tiden eller ?  
    Vilken glädje har ni av det ?

Vaför fornekar ni nåt som föregår ?  Stör det er så in i helv... ??
    Moralism ? Bitterhet ? Avundsjuka ??   
    Vi lever i 2019, Deal with it  eller håll käften !!    Demon 
  • Anonym (Kvinna snart 40)

För mig, som nu ska fylla 40, så kan jag nog inte mig en kille som inte ens har fyllt 20. Om inte annat tänker jag på mina egna barn som snart kommer vara i den åldern.

Men möjligen kan det finnas någon 20-åring som på alla sätt, både till utseende och sitt sätt, är en relativt mogen och attraktiv ung man. Kanske skulle jag då i rätt sammanhang kunna tänka mig att...
    Men i vanliga fall skulle jag nog föredra att den unga mannen åtminstone gott och väl har passerat 25.

Min senaste unga älskare är 28. Honom träffade jag i arbetet vid besök på hans arbetsplats. Vi åt lunch tillsammans med flera arbetskamrater. Han visade intresse. Vid nästa besök veckan därpå åt vi lunch på tu man hand, han visade tydligt sitt intresse och kontakten och pirret fanns där. Vi "hittade på" ett ärende för att ses på kvällen i baren på mitt hotell. Han visade tydligt att han var tänd på mig (det gick inte att missa). Efter en drink och med lite uppmuntran vågade han göra ett försök som jag inte avböjde. Vi hade trevligt, roligt och en lång het natt som blev lyckad.
    Han är mycket engagerad och väldigt intresserad, hittar på en del roliga saker för att försöka inspirera mig att vilja träffa honom igen. Hans ogenerade lust till mig och hans tydliga intresse är mycket smickrande för mig och det skapar "pirr".
    Jag gillar att hålla honom lite på halster, gilalr att han verkligen vill anstränga sig för min skull, och kommer nog låta honom lyckas med att förföra mig minst en gång till.

• Pumakvinna
    Anonym (Kvinna snart 40) skrev 2019-01-29 16:40:15 följande:

De flesta mogna kvinnor har inte förstått att unga läckra män skulle kunna vara intresserade av henne. Om hon bara förstår att du accepterar henne som mogen kvinna, och hennes mogna kropp, så blir nog många smickrade och lite sugna. Jag förstår att hennes mognad och erfarenhet skapar en viss respekt som försvårar en första kontakt. Men våga lite mera så ska du se att det finns en chans.
    Du måste också förstå att det är mycket svårt, och tabubelagt, för en mogen kvinna att öppet visa sitt intresse för en ung man. Vilket gör att du måste våga ta första steget.
    Och vad är det bästa..?

Fan vad fint skrivet! Bästa tipset jag läst i ämnet härinne. Precis det du tar upp att det är tabu att visa sitt intresse för att en person med äldre ålder automatiskt ger en lägre ställning  vilket på något sätt gör att man inte kan ta intresset för givet pga de fysiska skillnaderna. Detta gäller både äldre män och kvinnor, det kan skapas en osäkerhet pga åldersskillnaden.Mycket intressant och viktigt. Många är nog väldigt sugna där bakom sin behärskning, för de känner sig jämngamla på insidan och kan verkligen komplettera varann.
  • Anonym (Praktisk)

Skaffa jobb som rörläggare

• Miss Sunny
    Pumakvinna skrev 2019-01-29 17:36:02 följande:
    Fan vad fint skrivet! Bästa tipset jag läst i ämnet härinne. Precis det du tar upp att det är tabu att visa sitt intresse för att en person med äldre ålder automatiskt ger en lägre ställning  vilket på något sätt gör att man inte kan ta intresset för givet pga de fysiska skillnaderna. Detta gäller både äldre män och kvinnor, det kan skapas en osäkerhet pga åldersskillnaden.Mycket intressant och viktigt. Många är nog väldigt sugna där bakom sin behärskning, för de känner sig jämngamla på insidan och kan verkligen komplettera varann.
    Instämmer 100 %
    Du beskriver det bättre än vad jag skulle kunne göra        Tack !
  • Iaho

Jag tror inte du söker "äldre" får då är det ju typ ålderdomshemmet som gäller...

Om du söker mogna attraktiva kvinnor, s k MILF:s, så är det ett tips att söka på platser där det finns många mogna kvinnor.
    Våga flörta, även i vardagen. Min uppfattning är att mogna kvinnor med erfarenhet ofta är mer öppna för en flirt än vad många unga tjejer är. Mycket större chans att det kan leda till ett nästa steg med en mogen kvinna än med en ung tjej.

Krogen är en klassiker, även om det kanske inte är det bästa tipset, och jag tror att det är ett bättre tips för en ung man att finna en mogen kvinna på krogen än att finna en ung tjej. Det är nog rätt vanligt att mogna kvinnor som går på krogen inte är helt ointresserade att få uppvaktning från en ung man.
    Däremot är det nog ofta svårare för den unga mannen att få till det med en ung tjej.

Och vad är det bästa..?

Vad som är fiffigt är att de här eviga mobilerna blivit ett slags vattendelare i samhället. De som inte varje ledig minut av sitt liv sitter och petar på sin lur kan man tänka sig vara mentalt öppna och kanske t o m sugna på lite kul. Att sedan 85% av alla som sitter på pendeltåg och bussar inte kan slita sig en sekund från sina skärmar är en annan sak...
  • Anonym (U2)

Och vad är det bästa..?

Håller med, så är det!
  • momme99

Och vad är det bästa..?

Tack så mycket för den värdefulla informationen. 
    Såklart menar jag milf och inte de som är väldigt gamla. Jag undrar vad för slags män gillar dessa kvinnor. Problemet med mitt utseende är att jag är kort. Är endast 163 cm. Så jag vet inte om det är ett stort minus. Jag brukar få några komplimanger från tjejerna i min ålder att jag är söt och fin bla bla bla. Så tror du att jag har nån chans med en som är 10-30 år äldre?
  • Anonym (Knappast)

Jag tror knappast att en kvinna på 30+ skulle träffa unga män som är  20

• Limpo

Var hittar man äldre kvinnor som är ute efter äldre män?

• Anonym (Fredde_Sthlm)

Leta i facebookgrupper som handlar om att ta emot "flyktingbarn". Där finns det gott om medelålders kvinnor som vill ha unga män att "ta hand om". 

• Anonym (Kvinna33)

Beror på hur mycket äldre. Jag är 33 och skulle kunna ställa upp

• Anonym (Knappast)
    Anonym (Kvinna33) skrev 2022-01-03 11:10:36 följande:

Beror på hur mycket äldre. Jag är 33 och skulle kunna ställa upp

30+ kvinnor är inte intresserade av 20åriga killar
Svar på tråden Vart hittar man äldre kvinnor som är ute efter yngre ?